پیش‌بینی جالب پیشکسوت فوتبال از نتیجه دربی 103

علیرضا نیکبخت  در خصوص برتری استقلال مقابل حریف همنام خوزستانی در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود و استقلال به نظرم عملکرد خوب و قابل قبولی از خودش ارائه داد و توانست مزد برتری خودش را هم بگیرد. ۳ امتیاز مهم کسب کرد و جایگاهش را در صدر جدول تثبیث کرد. خیلی خوب است که تیم در این شرایط سخت و با بضاعت محدود و دست خالی توانسته تا اینجای کار فوق العاده نتیجه بگیرد و به نظرم این تیم و این بچه‌ها نیاز به حمایت بیشتری از سوی مسئولین دارند و امیدوارم توجه بیشتری به آنها شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال باید مقابل تیم‌ِ پایین جدولی پیروزی مقتدرانه‌تری داشته باشد هم توضیح داد: من این را قبول ندارم چرا که بازی مقابل تیم‌های پایین جدول خصوصاً در نیم فصل دوم به مراتب دشوارتر است چرا که آنها می‌خواهند امتیاز بگیرند و از شرایط پایین جدول راحت شوند. استقلال خوزستان هم خوب و شجاعانه بازی کرد و اصلاً بسته بازی نکردند. ضمن اینکه این بازی هفته قبل از دربی بود و چه بخواهیم و چه نخواهیم این بازی تحت تاثیر دربی قرار می‌گیرد. استقلال هم چند بازیکن سه اخطاره داشت و بالاخره روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد تا با احتیاط بیشتری بازی کنند. مهم سه امتیاز بازی بود که حاصل شد.

پیش‌بینی جالب پیشکسوت فوتبال از نتیجه دربی 103

پیشکسوت فوتبال در رابطه با اختلاف میان خطیر و نکونام هم گفت: به نظرم این اختلاف به تیم ضربه می‌زند و تا اینجا هم ضربه زده است و اگر یک دلی و همراهی وجود داشت اوضاع استقلال به مراتب بهتر از این هم بود. در اینجا من بخواهم حق را به کسی بدهم به نکونام می‌دهم چرا که با دست خالی و کمترین بازیکنان ممکن بهترین نتایج را گرفته است. او تنها است و باید از او و این تیم حمایت بیشتری صورت بگیرد و تقاضای من از مدیرعامل و هیات مدیره و مجمع این است که حمایت بیشتری از این تیم داشته باشند. حیف است این استقلال قهرمان نشود.

 
نیکبخت با تمجید از عملکرد بلانکو هم خاطرنشان کرد: به نظرم او فراتر از سطح فوتبال آسیاست و کلاس کاری بالایی دارد و استقلال به بازیکنان این چنینی نیاز دارد. خوشحال که او را در ترکیب تیم می‌بینم و از سبک بازی او خیلی خوشم آمد. دقت کنید در زمین همه کار برای استقلال می‌کند و اصلاً بازیکن ایستایی نیست.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با دربی هم توضیح داد: این بازی با همه بازی‌ها متفاوت است و به شرایط روحی تیم‌ها در این بازی خیلی مهم است. من فکر می‌کنم استقلال ۲ بر یک دربی را می‌برد و بلانکو هم گلزنی خواهد کرد. شرایط استقلال را برای این بازی خیلی بهتر می‌بینم.

وی در مورد عملکرد تیم شادکام مشهد که هدایتش را بر عهده دارد هم توضیح داد: تیم خوبی داریم که با اسپانسر و به صورت خصوصی اداره می‌شود. واقعاً حیف است مشهد در لیگ برتر نماینده نداشته باشد و حمایتی از سوی مسئولان استانی نمی‌بینیم و اگر این حمایت صورت بگیرد می‌توانیم خیلی بهتر عمل کنیم و پیشرفت سریع‌تری داشته باشیم. این تیم اگر حمایت شود به زودی می‌تواند نماینده فوتبال مشهد در لیگ برتر باشد.