سهم زنان هوادار استقلال و پرسپولیس از دربی 103

شهرآورد 103 درحالی از ساعت 20 آغاز می‌شود که این دومین بار است زنان مجوز تماشای داربی از نزدیک را خواهند داشت. در شهرآورد 102، 1500 بلیط به هواداران زن پرسپولیسی فروخته شد و در مقابل 1500 بلیط هم برای هواداران زن استقلالی در نظر گرفته شده بود که البته در آن برهه از زمان، اعتراضات زیادی از سوی آن‌ها وجود داشت.

اما در روزهای اخیر و پس از قطعی شدن زمان شهرآورد 103، هواداران زن این دو تیم اعتراض مشترکی مبنی بر افزایش سهم برای خرید بلیط داشتند تا بخش بیشتری از ورزشگاه را در اختیار داشته باشند. بر اساس آنچه اعلام شده، برای داربی شماره 103، مجموعا 5000 بلیط به زنان هوادار دو تیم اختصاص داده شده است که در کمتر 5 دقیقه این میزان بلیط به فروش رسید. در این مسابقه زنان پرسپولیسی 2500 سهم بلیط خواهند داشت و در مقابل دختران استقلالی هم از همین میزان سهم برخوردارند.

سهم زنان هوادار استقلال و پرسپولیس از دربی 103

گفتنی است که ضلع جنوبی و شمالی استادیوم آزادی در طبقه دوم که شامل پشت دروازه‌های دو تیم است، محل استقرار زنانی خواهد بود که موفق به خرید بلیط الکترونیکی شده‌اند. همچنین محل ورود آن ها از پارکینگ شماره 2 واقع در ضلع غربی ورزشگاه آزادی خواهد بود.