حرکت عجیب جواد نکونام بعد از پایان دربی

 بعد از دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس ، اوسمار ویرا سرمربی سرخ‌پوشان به نشست خبری رفت و پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود اما در آن سوی میدان جواد نکونام بازهم رفتاری غیرحرفه‌ای و البته تکراری را از خود نشان داد و با خروج از درب دیگر، خود را از چشم خبرنگاران دور کرد تا نه تنها به نشست خبری نرود بلکه به نوعی پاسخگوی افکار عمومی و رسانه‌ها نباشد.

رفتارهای غیرحرفه‌ای نکونام هیچ توجیهی ندارد، او در این فصل بارها چنین رفتاری را از خود نشان داده و به نوعی با بی‌احترامی به رسانه‌ها و افکار عمومی از پاسخگویی طفره رفته است. جواد لالیگایی همانگونه که بعد از برد با لبخند به جمع خبرنگاران می‌آید باید این را بداند که اگر ۳ امتیاز را هم دشت نکند،‌ باید خود را در برابر هواداران آبی‌پوش پاسخگو بداند.

حرکت عجیب جواد نکونام بعد از پایان دربی

 

این رفتارها بارها در این فصل از او تکرار شده است. باشگاه استقلال و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید در برابر چنین رفتارهایی سکوت نکرده و این سرمربی را مجاب کند تا به وظیفه‌ای که دارد،‌ به درستی عمل کند. اگر چنین رفتارهایی ادامه‌دار باشد، رسانه‌ها و افکار عمومی هم می‌توانند تقابل به مثل کنند. شاید روزی نکونام بخواهد صحبت کند اما ممکن است دیگر گوش شنوایی وجود نداشته باشد و نکونام باید این موضوع را به درستی درک کند.