تنها اشتباه اوسمار در دربی

مرتضی فنونی‌زاده در خصوص تساوی پرسپولیس برابر استقلال اظهار داشت: دیدیم که استقلال آمده بود گل نخورد و و تساوی بگیرد. برای از دست ندادن صدر به میدان آمد اما شک ندارم پرسپولیس می‌تواند صدر را از استقلال را بگیرد و خیلی خوشحالم که در این چند بازی فوق‌العاده بازی کرده است.

وی افزود: تنها اشتباه اوسمار ویرا در تعویض‌ها بود. نمی‌دانم چرا باید مهره‌های اصلی تیم را از زمین بیرون بکشد و این کار برای من جای سوال داشت!

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد خط دفاعی این تیم نیز گفت: به نظر من کمبودی در خط دفاع حس نشد. خوشبختانه فرشاد فرجی و علی نعمتی بهترین عملکرد خود را داشتند و من اگر به جای اوسمار بودم دوباره از این زوج استفاده می‌کردم.

فنونی‌زاده درباره عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس در شهرآورد، یادآور شد: خوشبختانه بازیکنان جدید انقدر عملکرد خوبی که دارند در این چند بازی در ترکیب اصلی هستند. خیلی خوشحالم مهدی ترابی و اوستون اورونوف چشم بسته همدیگر را پیدا می‌کنند. به نظر من هنوز عبدالکریم حسن هنوز به آمادگی کامل نرسیده ولی بازیکن خوبی است. این بازیکنانی که مدیریت باشگاه جذب کرده است میراث یحیی گل‌محمدی هستند.

وی ادامه داد: به نظر من باید سعید صادقی به دنبال یک پست دیگر باشد چون اورونوف و ترابی در بهترین شرایط خود هستند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص صحنه مشکوک در محوطه جریمه استقلال نیز اضافه کرد: شک نکنید خطا بود اما اگر از لحاظ فنی نگاه کنیم، توپ در دسترس عیسی نبود. با این حال، اگر آن توپ گل می‌شد قطعا نحوه بازی دو تیم فرق می‌کرد.

فنونی‌زاده در واکنش به این سوال که چرا پرسپولیس نتوانست نمایشی مشابه چند بازی اخیر داشته باشد، افزود: از دقیقه اول معلوم بود که استقلال آمده مساوی بگیرد و اینکه گل نخورد. من نمی‌دانم کجای فوتبال دنیا از ۱۱ بازیکن خود در داخل محوطه جریمه استفاده می‌کنند و این موضوع نشان می‌دهد از نام پرسپولیس و بازیکنان می‌ترسند!