آبروریزی ادگار داویدز  با هدیه عجیب میثاقی

پرسپولیس در ابتدای فصل با چالش مدافعان میانی روبرو بود. گیورگی گولسیانی ستاره گرجستانی به خاطر درخشش در فصلی که پرسپولیس هر سه جام را گرفت، به تیم ملی کشورش دعوت شد و پورعلی گنجی هم که مدافع ثابت تیم ملی ایران در سال‌های اخیر بود. با بازگشت دو مدافع اصلی دیگر تیم ملی در دوره اسکوچیچ، یعنی شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی زادگان از قطر، گل محمدی تنها به بازگشت کنعانی زادگان رضایت داد و شجاع مجبور شد به تبریز برود.

آن زمان پرسپولیس علی نعمتی و فرشاد فرجی را هم داشت، وحدت حنانوف هم بود که می‌توانست در این منطقه بازی کند. با داشتن این همه مدافع کمتر کسی فکر می‌کرد روزی برسد که پرسپولیس در این منطقه دچار کمبود بازیکن شود! اما خیلی زود این اتفاق افتاد. پورعلی گنجی ربات پاره کرد، کنعانی هم یک ماه به حاشیه رفت و ستاره گرجستانی هم حالا مصدوم است. وقتی کنعانی زادگان برابر فولاد چهارمین اخطار را هم گرفت و دربی را از دست داد، پرسپولیس مجبور شد با دو مدافع ذخیره به مهم‌ترین بازی سال بیاید!

آبروریزی ادگار داویدز  با هدیه عجیب میثاقی

علی نعمتی که مقصر دربی رفت بود و ضعف او در دفاع چپ باعث خرید عبدالکریم حسن شد، بعد از مدت‌ها دوری از زمین به ترکیب پرسپولیس آمد و در دربی ستاره زمین بود. وقتی مشخص شد که گولسیانی به بازی با پیکان هم نمی‌رسد، کمتر کسی در میان کارشناسان و هواداران پرسپولیس شک داشت که با بازگشت کنعانی زادگان، علی نعمتی زوج او در قلب دفاع پرسپولیس خواهد بود. اما وقتی ترکیب اولیه اعلام شد همه با تعجب متوجه غیبت ستاره دربی شدند. دوباره نعمتی به نیمکت تبعید شد و فرجی زوج کنعانی زادگان شد.

البته پرسپولیس با درخشش کنعانی این بازی را برد و خود نعمتی هم در دقایق آخر به جای عبدالکریم حسن به زمین آمد و دوباره به سمت چپ خط دفاعی رفت‌ اما این سوال بعد از سوت پایان بازی هم کماکان باقی ماند که چرا و چطور ستاره دربی از ترکیب پرسپولیس بیرون رفت؟