عیسی آل کثیر؛ گلزن بی‌رحم پرسپولیس با قلبی از طلا
عیسی آل کثیر ، مهاجم بلند قامت و جنوبی فوتبال ایران، در 20 بهمن 1371 در شهر بوشهر متولد شد. او از کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشت و در تیم‌های پایه شاهین بوشهر فوتبال را آغاز کرد.

سفر به لیگ برتر:

آل کثیر در سال 1392 با نظر مثبت علی دایی به تیم نفت تهران پیوست و در لیگ برتر ایران بازی کرد. او در این تیم عملکرد قابل قبولی داشت و در 2 فصل، 42 بازی انجام داد و 10 گل به ثمر رساند.

درخشش در لیگ آزادگان:

آل کثیر در سال 1394 به تیم خونه به خونه بابل در لیگ آزادگان پیوست. او در این تیم عملکردی درخشان داشت و در 2 فصل، 40 گل به ثمر رساند و عنوان آقای گلی لیگ آزادگان را کسب کرد.

بازگشت به لیگ برتر:

آل کثیر در سال 1396 به تیم سپاهان اصفهان پیوست. او در این تیم 2 فصل حضور داشت و در 53 بازی، 14 گل به ثمر رساند.

انتقال به پرسپولیس:

آل کثیر در سال 1398 با قراردادی 2 ساله به تیم پرسپولیس پیوست. او در این تیم به یکی از مهاجمان اصلی تبدیل شد و در 50 بازی، 21 گل به ثمر رساند.

افتخارات:

آل کثیر در دوران حرفه‌ای خود به افتخارات متعددی دست یافته است، از جمله:

قهرمانی در لیگ برتر ایران (2 بار)

قهرمانی در جام حذفی ایران (1 بار)

قهرمانی در سوپرجام ایران (1 بار)

آقای گلی لیگ آزادگان (1 بار)

سبک بازی:

آل کثیر مهاجمی بلند قامت، قدرتمند و باهوش است. او در زدن ضربات سر و شوت‌های زمینی مهارت دارد و در محوطه جریمه بسیار خطرناک است.

حضور در تیم ملی:

آل کثیر در سال 1399 برای اولین بار به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. او در 4 بازی ملی 2 گل به ثمر رساند.

حواشی:

آل کثیر در دوران حرفه‌ای خود با حواشی متعددی روبرو بوده است. محرومیت 6 ماهه او از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شادی بعد از گل در بازی مقابل پاختاکور از جمله این حواشی است.

عیسی آل کثیر، یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران است. او با عملکرد درخشان خود در زمین فوتبال و شخصیت محبوب خود، به یک الگوی مناسب برای جوانان تبدیل شده است.