پس از طلایی شدن؛ خداحافطی کاپیتان با تیم ملی هاکی روی یخ

رقابت‌های هاکی روی یخ قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با حضور ۵ تیم ایران، امارات، قرقیزستان، هند و فیلیپین به میزبانی قرقیزستان برگزار شد و تیم ملی ایران با برتری برابر حریفان نخستین قهرمانی خود را در این مسابقات جشن گرفت و به مدال طلا رسید.

حیدری بهترین گلزن شد

عسل حیدری با به ثمر رساندن ۸ گل ضمن نقش مؤثری که در قهرمانی تیم ملی کشورمان داشت توانست عنوان خانم گل مسابقات آسیا - اقیانوسیه را نیز به دست آورد. حیدری همچنین در به ثمر رساندن سه گل دیگر تأثیر گذار بود. او در مجموعِ هشت گل و سه پاس گل، یازده امتیاز کسب کرد و امتیاز آور ترین بازیکن این مسابقات لقب گرفت.

فرزام نیا بهترین پاسور شد

دیانا فرزام نیا عنوان بهترین پاسور مسابقات آسیا_اقیانوسیه را کسب کرد. دیانا با ۷ پاس گل توانست به عنوان ارزشمندِ "بهترین پاسور" دست یابد. او همچنین سه گل از ۳۶ گل تیم ملی کشورمان را نیز به ثمر رساند.

بهترین دروازه بان هم به ایران رسید

آرزو ایزدی که در مجموعِ ۴ بازی برابر امارات، قرقیزستان، هند و فیلیپین دروازه‌اش را بسته نگه داشت عنوان بهترین دروازه بان این مسابقات را از آن خود کرد.

پس از طلایی شدن؛ خداحافطی کاپیتان با تیم ملی هاکی روی یخ

خداحافظی کاپیتان از تیم ملی

کاپیتان اعظم سنایی مربی - بازیکن تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه در پایان این بازی‌ها عنوان «ارزشمند ترین» بازیکن ایران را دریافت کرد. در پایان این مسابقات سنایی از مسابقات رسمی هاکی روی یخ خدا حافظی کرد.