نقل و انتقالات پرسپولیس| پایان قرارداد ۸ تفنگدار

پایان قرارداد نفراتی همچون سروش رفیعی ، فرشاد فرجی، مهدی ترابی ، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی ، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی باعث شده تا حاشیه‌هایی در خصوص احتمال جدایی آنها مطرح شود.

تکاپوی عده ای در فضای مجازی برای تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس در کوران فصل بیست و سوم لیگ برتر در نوع خود جالب توجه است.

لیگ برتر فوتبال کشور در حالی به ایستگاه بیست و دوم خود رسیده است که همچنان رقابت بین مدعیان قهرمانی و همچنین تیم‌های پایین جدولی برای فرار از منطقه سقوط پابرجاست.

با این حال دلالان فوتبال ایران با رویکردی کاملا تکراری قصد دارند بازار نقل و انتقالات را بیش از پیش داغ کنند و منفعت‌های شخصی خود را پوشش دهند. آنها با فعالیت‌های گسترده در فضای مجازی که به چند کانال تلگرامی نامعلوم مرتبط است قصد دارند التهاب را در بین هواداران تیم‌های پرطرفدار نسبت به جدایی بعضی از بازیکنان خود آورده و از این فضا استفاده کنند.

نقل و انتقالات پرسپولیس| پایان قرارداد ۸ تفنگدار

دلال‌هایی که برایشان هیچ فرقی نمی‌کند تکلیف مالکیت باشگاه‌هایی همچون پرسپولیس و استقلال مشخص شود چرا که با هر فرمانی می‌خواهند به اهداف فردی خود نزدیک تر شوند.

بزرگ نمایی در پایان قرارداد نفراتی همچون سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی باعث شده تا حاشیه‌هایی در خصوص احتمال جدایی آنها مطرح شود.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس درگیر تعیین مالکیت خود است و رضا درویش مشخص نیست تا پایان همین فصل همچنان به فعالیت خود به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد یا جای او را شخص دیگری می‌گیرد.

مدیرعامل پرسپولیس تصمیم دارد ابتدا بحث مالکیت باشگاه مشخص شده و سپس با بازیکنانی که در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد مشخص می‌شوند جلسه برگزار کرده تا آنها را با پیشنهادهای مالی متقاعد به ماندن کند.

ضمن اینکه بازیکنان پرسپولیس نیز تمایلی به مذاکره قبل از پایان فصل ندارند و این موضوع را به پایان مسابقات فصل جاری موکول کنند.

بنابراین بحث تمدید قرارداد با بازیکنان آزاد پرسپولیس همزمان با پایان لیگ برتر به طور جدی خواهد بود و هرگونه گمانه زنی در این خصوص صحت نخواهد داشت.