سید جلال حسینی کریم باقری را کنار زد

سیدجلال حسینی  پس از بازنشستگی در پایان لیگ بیست و یکم، با نظر یحیی گل‌محمدی پیش از گذراندن کلاس‌های مربیگری، به کادرفنی اضافه شد.

او در این فصل دومین فصل مربیگری در  پرسپولیس  را کنار یحیی گل‌محمدی شروع کرد اما هفته‌های زیادی را به دلیل صادر نشدن کارت مربیگری‌اش دور از نیمکت این تیم ماند و از روی سکوها کار را دنبال می‌کرد.

با سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس و صدور مجوز حضور کاپیتان سابق سرخ‌ها روی نیمکت، به یک‌باره نقش او در پرسپولیس پررنگ‌تر شد. اوسمار آنالیزور ایرانی دارد اما سیدجلال تنها مربی ایرانی این تیم محسوب می‌شود.

با گذشت یک فصل از دوری کریم باقری از پرسپولیس، حالا می‌توان گفت یک مربی با چنین نقش و ویژگی‌هایی در رختکن و روی نیمکت حصور دارد. سیدجلال در دوران کاپیتانی در پرسپولیس و تیم ملی هم بازیکنی بود که همه از او حساب می‌بردند و حالا علاوه‌بر انتقال تجربیاتش به عنوان پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر، در حفظ نظم و آرامش تیمی نیز نقش ایفا می‌کند.

سید جلال حسینی کریم باقری را کنار زد

آنطور که از اردوی پرسپولیس شنیده می‌شود اوسمار از کار کردن با سیدجلال به شدت راضی است و خود حسینی نیز با پررنگ‌تر شدن نقشش و حضور روی نیمکت مزه شیرین مربیگری در پرسپولیس را می‌چشد.