نصرتی جانشین شجاع را معرفی کرد

  تراکتور در شرایطی به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که شجاع خلیل‌زاده این بازی را به علت محرومیت از دست داده و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. نکته جالب اینکه عارف آقاسی نیز سه کارته است و با دریافت اخطار، یک بازی محروم خواهد شد تا شرایط تدافعی سرخپوشان تبریزی دچار لغزش شود.

با این حال محمد نصرتی، دستیار ایرانی پاکو خمس، از این موضوع چندان بیم‌ناک نیست و می‌گوید ساختار دفاعی تراکتور به شکلی است که بازیکنان جانشین هم می‌توانند عملکرد خوب خود را نشان بدهند.

او در این خصوص گفت: ساختار دفاعی چیزی است که به یک بازیکن برنمی‌گردد. ساختار و سازمانی است که از یک سنتر فوروارد تا خط دفاع و عناصر دفاع شکل می‌گیرد. شجاع و حسین پورحمیدی تنها ملی پوشان تیم ما هستند و خیلی خوب هم کار کرده. بازیکن مهمی برای ماست و کاپیتان ماست ولی همیشه جایگزین‌های او خوب کار کرده‌اند.

وی افزود: وقتی سازمان و ساختار دفاعی خوب باشد مشکلی پیش نمی‌آید. ما 2-3 مدافع تخصصی هم داریم که یکی از آنها سیدمحمد حسینی است که در بین هواداران به کلین‌شیت معروف است که هر زمان بازی کرده، تیم گل نخورده. میلاد کر و محمدآقاجانپور می‌توانند در آن پست بازی کنند و مشکل خاصی از این بابت نیست.

به این ترتیب احتمالا سیدمحمد حسینی در پست دفاع مرکزی زوج خود را با عارف آقاسی تشکیل خواهد داد.