جوابیه فوری رضا درویش به ادعای مهم نکونام!

ساعتی پیش جواد نکونام در شبکه خبر گفتگویی تلفنی را انجام داد و مدعی شد که یکی از تیمها باوجود هزینه سه میلیون دلاری برای نقل و انتقالات عملکرد ضعیفتری نسبت به استقلال داشته است.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس دقایقی بعد از این مصاحبه در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و روی آنتن زنده پاسخ جواد نکونام را داد: ما که مشخص است چه هزینه‌ای انجام دادیم، ما دو بازیکن خارجی خریدیم که روی هم زیر 500 هزار دلار است، بازیکن دیگری که نخریدیم! یقینا باشگاه پرسپولیس منظورشان نیست و اگر پرسپولیس منظورشان باشد هم با ایشان گران حساب کردند.

او در مورد لزوم شفاف سازی پرسپولیس از نقل و انتقالاتش عنوان کرد: ما باید اسناد و مدارکمان را بارگذاری کنیم و همه چیز روشن است و نمی‌توانیم که دستی در این اعداد ببریم.

جوابیه فوری رضا درویش به ادعای مهم نکونام!

درویش در خصوص سقف قرارداد پرپسولیس گفت: ما از فروش بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی درآمدزایی کردیم و اصلا کارمان به ده درصدی که از سوی فدراسیون اضافه شده هم نمی‌رسد. همچنین طبق قانون مصوب فدراسیون فوتبال، بازیکنانی که در خدمت تیم‌ملی بودند و آسیب دیدند و گذاشته شدند کنار، مبلغ قراردادشان کم می‌شود، یعنی مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی.

مدیرعامل سرخپوشان با اشاره به رقم قرارداد بازیکنان این تیم مدعی شد: ما کلا دو بازیکن خارجی گرفتیم و چطور ممکن است سه میلیون دلار هزینه کرده باشیم؟ اگر اشتباه نکنم اورونوف برای نیم فصل جزو 250 هزار دلار دستمزد گرفته و یقینا منظور آقای نکونام پرسپولیس نیست.