ورود سپاهان به تونل وحشت

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری ۲ بازی به پایان می‌رسد. دو تیم اصفهانی به‌خاطر برگزاری دربی اصفهان در روز چهارشنبه گذشته، بازی‌های این هفته خود را کمی دیرتر انجام می‌دهند.

ذوب‌آهن از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در فولادشهر میزبان آلومینیوم اراک است و سپاهان هم از ساعت ۱۷ در انزلی به مصاف ملوان می‌رود. مهدی تارتار سرمربی ملوان روز گذشته در نشست مطبوعاتی این بازی گفت: «چه کسی فکر می‌کرد ملوان یک روز با سپاههان رقابت کند؟» و به نظر همین جمله بهترین توصیف از مسابقه حساس عصر امروز است.

ورود سپاهان به تونل وحشت

ملوان آن‌قدر خوب نتیجه گرفته و سپاهان آن‌قدر امتیاز از دست داده که حالا سفیدپوشان انزلی در صورت پیروزی در بازی امروز می‌توانند به یک‌قدمی سپاهان و رتبه سوم برسند. ملوان برای سوم شدن تراکتور و سپاهان را بالاتر از خودش دارد و هر دوی این تیم‌ها در هفته‌های اخیر خیلی خوب امتیاز از دست می‌دهند.

سپاهان هم در هفته بعد از این بازی باید در تهران به مصاف پرسپولیس برود و ۲ هفته سخت در انتظار مورایس و زردپوشان خواهد بود. در دیگر بازی امروز یعنی در فولادشهر هم دو تیم هم‌امتیاز به مصاف هم می‌روند و نتیجه این مسابقه رودررو شاید در پایان فصل نقش خیلی مهمی در تعیین رتبه آنها در میانه جدول ایفا کند.