کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و سپاهان| هند کنعانی زادگان؟

در خصوص صحنه‌های حساس بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: در دقیقه ۱۲ کمک داور در اعلام آفساید شهریار مغانلو عجله کرد.

وی با اشاره به این که کارت‌های زرد نیمه اول کاملا درست بود، در مورد برخورد بین گولیسانی و مغانلو در دقیقه ۳۵ تاکیدکرد: داور در این صحنه می‌بایست خطای مدافع پرسپولیس را اعلام می‌کرد.

این کارشناس داوری در خصوص اتفاق دقیقه ۳۸ اظهارداشت: در این صحنه توپ رامین رضاییان به دست علیرضا بیرانوند برخورد کرد و داور باید کرنری را برای سپاهان اعلام می‌کرد ولی در این صحنه ضربه دروازه گرفت.

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و سپاهان| هند کنعانی زادگان؟

رودنیل در مورد اعتراض سپاهانی‌ها روی برخورد توپ به محمدحسین کنعانی زادگان تصریح کرد: این توپ به هیچ وجه هند نبود و اعتراض سپاهانی‌ها در این صحنه درست نبود.

وی افزود: در دقیقه ۴۵+۴ داور باید به فرشاد احمدزاده به خاطر خطایی که روی مهدی ترابی مرتکب شد، کارت زرد نشان می‌داد، اما این کار خودداری کرد.

کارشناس داوری در خصوص نیمه دوم این بازی گفت: در دقایق ۵۰ و ۷۰ ادامه بازی در محوطه جریمه سپاهان درست بود. این در حالی بود که فرشاد احمدزاده در نیمه دوم به درستی با کارت زرد جریمه شد که اگر کارت زرد او در نیمه اول هم لحاظ می‌شد، این بازیکن با دو کارت زرد باید از زمین بیرون می‌رفت.

وی ضمن این که وی در تشریح صحنه درگیری در دقیقه ۸۲ گفت: حرکت امید عالیشاه مستحق کارت قرمز بود، اما در مورد بازیکنان دیگر که در این درگیری حضور داشتند، صحنه‌های تلویزیونی گویا نبود. این درحالی بود که در دقیقه ۹۰ خطای روی عیسی آل کثیر از سوی داور دیده نشد.

رودنیل خاطرنشان کرد: اخراج مربی سپاهان در اواخر بازی کاملا درست و قانونی بود. این در شرایطی بود که با توجه به اینکه دقایق زیادی وقت تلف شده در نیمه دوم بود داور حداقل باید ۸ دقیقه وقت تلف شده اعلام می‌کرد.