متسو رسما جانشین مارادونا شد

به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا ، باشگاه الوصل امارات عصر روز گذشته (سه شنبه) اعلام كرد كه با برونو متسوي فرانسوي براي هدايت نيمكت اين تيم به توافق نهايي رسيد و قرارداد دو ساله امضا كرد.

برونو متسو در حالی جانشین مارادونا در الوصل می‌شود که هنوز اسطوره فوتبال آرژانتین اخراج خود را قبول ندارد و منتظر نشست با سران این باشگاه است.

باشگاه الوصل اعلام کرد که متسو هفته‌ آینده رسما تمرین تیم را زیر نظر خواهد گرفت و نشست خبری او پس از بازگشت به دبی برگزار خواهد شد.

متسوي ۵۸ ساله در جام جهاني ۲۰۰۲ با تيم ملي فوتبال سنگال شگفتي ساز شد و همين مسئله باعث شد تا كشورهاي حوزه خليج فارس بر روي او تمركز كنند. وي در سال ۲۰۰۳ هدايت العين امارات را بر عهده گرفت و در نخستين سال حضورش اين تيم را قهرمان ليگ قهرمانان آسيا كرد. وي همچنين در سالهاي ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ اين تيم را قهرمان ليگ امارات كرد. درخشش او در العين باعث شد تا مسوولان فدارسيون فوتبال امارت او را به عنوان سرمربي اين تيم انتخاب كنند. متسو در تيم ملي امارات هم نمايش خوبي داشت و موفق شد اين تيم را در سال ۲۰۰۷ قهرمان جام خليج فارس كند اما در مقدماتي جام جهاني ۲۰۱۰ با اين تيم نتايج بدي گرفت و استعفا كرد.