به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، در حاشیه مراسم افتتاح سالن مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه نقش جهان و همچنین خانه ورزنه‍برداری استان اصفهان، خسرو ابراهیمی مدیرعامل باشگاه با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار محمد عباسی ضمن اعلام حمایت کامل از باشگاه ذوب‌آهن و پیگیری لازم جهت حل مشکلات مالی این باشگاه گفت: " باشگاه‌هایی مانند ذوب‌آهن که بازیکن‌ساز بوده و در رشته‌های مختلف ورزشی، ورزشکاران قدرتمند و خوبی را برای تیم‌‎های ملی پرورش می‌دهند، می‌بایست تقویت شوند. بنده هم با تمام وجود جهت رفع مشکلات مالی ذوب‌آهن پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهم. "

در همین رابطه توسط خسرو ابراهیمی تماس تلفنی مابین محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و صفرعلی براتی مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان صورت گرفت که در این تماس ضمن تعامل دو طرف مقرر شد، فی‌مابین دو وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و ورزش و جوانان، تعامل بیشتری در جهت رفع و حل مشکلات باشگاه ذوب‌آهن صورت پذیرد.

همچنین محمد عباسی عنوان داشت که خود نیز بصورت شفاهی و در حاشیه نخستین نشست آتی هیئت دولت در خصوص بررسی نحوه کمک به باشگاه ذوب‌آهن با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفتگو خواهد کرد.

از سوی دیگر مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان از وزیر ورزش و جوانان برای بازدید از این شرکت دعوت به عمل آورد که محمد عباسی هم اعلام کرد در اولین فرصت که به اصفهان بیاید، از این کارخانه دیدار خواهد کرد.