به گزارش افکارنیوز، مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفتوگو با ایسنا درباره آغاز ليگ برتر و ديدار پرسپوليس مقابل نفت آبادان، اظهار كرد: خوشحالم از اين كه شايعاتي كه برخي درباره عدم حضور پرسپوليس در آغاز ليگ مطرح كرده بودند، خاتمه پيدا ميكند و براي هر دو تيم خوشحالم كه آغازگر ليگ هستند.

وی ادامه داد: پس از صحبت‌هایی که درباره سیاست باشگاه پرسپولیس پیرامون بازی در ماه مبارک رمضان انجام دادم و واکنش‌هایی که به وجود آمد در این باره سکوت کردم که کسی فکر نکند ما به خاطر نتیجه‌ گرفتن در بازی‌ها این بحثرا مطرح ‌کرده‌ایم اما حتما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و به دنبال رعایت مسایل شرعی خواهیم بود.

رویانیان افزود: برای این که هم ما و هم نفت آبادان بازی جوانمردانه‌ای را انجام دهیم، فعلا در این باره سکوت می‌کنم، اما به طور قطع این موضوع را پیگیری خواهم کرد. برای ما کل فصل مهم است، نه فقط دو، سه بازی.

وی درباره واکنش‌هایی که به صحبت او مبنی بر عدم حضور پرسپولیس در بازی‌های ماه مبارک رمضان اتفاق افتاد، گفت: من از هواداران می‌‌خواهم که به هیچ عنوان زود قضاوت نکنند و فشار را از روی تیم بردارند. باید بگذاریم این تیم کار خودش را بکند و مطمئن باشید که نتیجه‌ می‌گیرد. ممکن است فردا دیدار من با آیات عظام شروع شود. اگر تکلیف شود که نباید در ماه مبارک رمضان بازی کنیم ما هم شرکت نخواهیم کرد، اما اگر از نظر علما مشکلی وجود نداشته باشد، ما بازی‌های خود را برگزار می‌‌کنیم و تمرین‌های خود را هم حتما شب و بعد از افطار انجام می‌دهیم.

رویانیان درباره اظهارنظر آیت‌اللهی که گفته بود پرسپولیس در صورت شرکت نکردن در دو هفته پیاپی از حضور در ادامه لیگ محروم می‌شود، گفت: ما در خدمت آیت‌اللهی هستیم!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از قرعه کشی بازی‌های لیگ گفت: این اصلا عادلانه نیست که رقیب ما بیشتر نیم فصل را در تهران بازی می‌کند، اما بیشتر بازی‌های ما در شهرستان‌ها باشد. وقتی تیم رقیب در یک نیم فصل کاملا در تهران است و ما باید به شهرستان‌ها برویم، عدالت رعایت نشده است. می‌گویند قرعه کشی انجام شده، اما ما تا الان هم خیلی از بی‌مهری‌ها را هم تحمل ‌کرده‌ایم و مطمئن هستم که پس از این هم از این اتفاقات برایمان خواهد افتاد.

رویانیان در ادامه گفت‌وگویش درباره خریدهای سایر تیم‌های لیگ گفت: دوستان حرفه‌ای بودند و هجمه‌های اولیه را روی سر ما خالی کردند و همه جا گفتند که ما پول زیاد می‌دهیم و برای بازیکنان ماشین می‌گیریم، اما الان خودشان ماشاءالله خوب دارند پول می‌دهند. با این حال یک روز پرده‌ها کنار می‌رود و مشخص می‌شود که هر کس چه کاری کرده است.

وی درباره حضور نکونام در استقلال گفت: من راجع به نکونام هیچ صحبتی نمی‌کنم. او یک بازیکن حرفه‌ای و سرمایه فوتبال ماست که برای ما کاملا محترم و عزیز است. قیمت نکونام دست خودش نیست. می‌‌خواهم این را بگویم که مطمئن باشید ما کمتر از تیمهای رقیبمان خرج کرده‌ایم.

رويانيان در پاسخ به اين سوال كه برخي معتقدند استقلال تيم كاملتري نسبت به پرسپوليس دارد، گفت: خيلي خوب است كه درباره استقلال اين طور ميگويند. ما كه ادعايي نكرديم. اميدوارم هر تيمي كه حقش است در زمين موفق باشد.