به گزارش افکارنیوز، رضا عنايتي مهاجم سابق تيم فوتبال سپاهان در شرايطي ليگ برتر را با پيراهن مس کرمان آغاز ميکند که در هفته اول بايد به اصفهان برود.

عنایتی سالی که در سپاهان بازی می‌کرد مورد کم لطفی برخی تماشاگران این تیم قرار گرفت ولی او همه چیز را فراموش کرده است.

عنایتی در گفت‌وگو با سایت گل حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند: «‌ من کینه‌ای نیستم و مشکلی با هواداران سپاهان ندارم. به هر حال گاهی اوقات در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد ولی من یک بازیکن حرفه‌ای هستم. حتی قبل از اینکه به مکه بروم گفتم که از هیچ کس کینه به دل ندارم. حتی بابت آن اتفاقات تماس‌هایی بابت عذرخواهی با من صورت گرفت ولی من همه چیز را فراموش کردم.»

عنایتی در مورد بازی با سپاهان ادامه می‌دهد: «‌ سپاهان تیم قدرتمندی است و ۳ دوره پیاپی قهرمان لیگ شده است. ما بازی سختی داریم ولی امیدوارم با دست پر برگردیم. خیلی‌ها می‌گویند سپاهان ضعیف شده است ولی من چنین نظری ندارم، پارسال هم همه می‌گفتند که این تیم قهرمان نمی‌شود ولی به سرعت امتیازهای از دست داده را جبران کردیم و قهرمان شدیم.»

عنايتي در قسمتي از حرفهايش در مورد حساسيت فرزندانش به نتايج تيمهايي که او در آن بازي ميکند حرف ميزند. او ميگويد: وقتي تيمهاي من ببازند واقعا دردسر دارم چون پسرهايم خصوصا پسر بزرگم خيلي ناراحت ميشود. او توقع دارد که تيم من هميشه ببرد و من هم هميشه گل بزنم ولي اين اتفاق نميافتد. وقتي ميبازيم يا من گل نميزنم هم او اذيت ميشوم و هم من.