تیم اوسمار دست‌نیافتنی شد

رحیم یوسفی بازیکن اسبق پرسپولیس درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان و نتیجه ۴ بر ۳ شاگردان اسمارویرا اظهار داشت: طبیعتاً وقتی پرسپولیس در حضور هوادارانش گل زود هنگام می‌خورد تا حدی به شوک فرو می‌رود اما من توقع نداشتم این شوک به این اندازه زیاد و قوی باشد که تیم ما در یک نیمه سه بار دروازه‌اش باز شود.

وی افزود: بعد از گل اول استقلال خوزستان تیم ما کاملاً از هم پاشیده بود و هیچکس تمرکز نداشت دیدیم که در نیمه دوم این تمرکز برگشت و چطور توانستیم ۴ گل به همین استقلال خوزستانی که یک نیمه به ما سه تا زده بود بزنیم. مطمئن باشید این نتیجه در نیمه اول تا ابد تکرار نخواهد شد. پرسپولیس واقعی پرسپولیس نیمه دوم بود. چنین تیمی در هفته‌های قبل وقتی وارد میدان می‌شد لرزه بر تن حریفش می‌انداخت اما متاسفانه در نیمه اول این وضعیت به وجود نیامد. 

یوسفی در این باره که گفته می‌شود اخراج بازیکن استقلال خوزستان با کارت زرد اشتباه بوده گفت: بازیکنی که ون کنترل خودش را به سمت ساق پای بازیکن پرسپولیس پرتاب می‌کند دیگر چه سر بخورد و چه عمداً بزند فرقی نمی‌کند. ممکن بود روی همان حرکت استخوان پای بازیکن پرسپولیس بشکند. به نظرم داور کاملاً درست کارت داد و بازیکن استقلال خوزستان مستحق اخراج بود. آنهایی هم که این حرف‌ها را می‌زنند قطعاً به خاطر فشار ناشی از نتیجه رقم خورده در بازی پرسپولیس است. 

بازیکن قدیمی سرخپوشان تهرانی با اشاره به بازگشت قدرتمندانه این تیم در نیمه دوم خاطرنشان کرد: آنهایی که در هفته‌های گذشته درباره کامبک زدن رف و حدیث‌هایی به راه انداخته بودند حالا بروند و بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان را نگاه کنند تا کامبک زدن را یاد بگیرند. تیمی که بازی ۳ بر صفر باخته را ظرف ۳۰ دقیقه ۴ بر ۳ می‌کند و برنده و صدرنشین از زمین خارج می‌شود قطعاً فشار زیادی را به تیم صدر نشین قبلی و هوادارانش وارد کرده است. 

یوسفی ادامه داد: با توجه به بازی‌های نصف و نیمه استقلال در هفته‌های قبل من به دوستان و اطرافیان گفته بودم که این تیم در اندازه‌های قهرمانی نیست اما پرسپولیس شکل قهرمان فوتبال بازی می‌کند. حالا هم پرسپولیس با این شرایطی که در بالای جدول دارد دیگر دست نیافتنی شد و در دو بازی آخر هم برنده می‌شود و صددرصد قهرمان است. دوستان تلاششان را برای فصل‌های بعد انجام بدهند شاید بتوانند قهرمان شوند.