هاکی ایران بر بام آسیا ایستاد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هاکی ، تیم ملی هاکی سالنی کشورمان با شکست سنگین مالزی با نتیجه ۷ بر ۱ در دیدار نهایی رقابت های قهرمانی آسیا، با پس گرفتن جام قهرمانی از مالزی، برای نهمین بار قهرمان هاکی آسیا شد. گلهای تیم ملی را امیرمهدی میرزاخانی ، پیام لشگری و حمید نورانیان هرکدام ۲ و سجاد ممی زاده ۱ گل بثمر رساندند و سجاد ممی زاده بعنوان بازیکن برتر دیدار لوح خود را از دستان دکتر بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی ایران و رییس هاکی داخل سالن آسیا دریافت کرد.
در پایان این رقابت ها امیرمهدی میرزاخانی با ثبت ۲۴ گل هم عنوان آقای گلی مسابقات و هم برترین بازیکن رقابت ها را به خود اختصاص داد .
مدال ها و کاپ تیم های برتر رقابت ها توسط دکتر بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی ایران و رییس هاکی داخل سالن آسیا اهدا شد .
دکتر قدیمی اعلام کرد فدراسیون هاکی جام قهرمانی خود را به روح شهدای راه خدمت آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور مردمی و هیات همراه ایشان، تقدیم میکند.

6037697

بهرام قدیمی تاکید کرد با برنامه ریزی هدفمند و عملیاتی مدون و با کادر فنی کامل با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و هیات های استانی و برگزاری اردوهای باکیفیت بتوانیم در جام جهانی کرواسی مقام سومی خود در جهان را ارتقا دهیم
در دیدار رده بندی ، قزاقستان با شکست تایلند مقام سوم رقابت ها را کسب کرد و تایلند در جایگاه چهارم ایستاد.
خاطر نشان میگردد تیم ملی کشورمان که دارای رنکینگ ۲ جهان میباشد بهمراه مالزی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۵ که اواخر امسال به میزبانی کرواسی برگزار خواهد شد را کسب نمودند.