باند و بلندگو گذاشته بودند تا صدای نکونام به کسی نرسد!

بازیکنان و مربیان استقلال در پایان بازی با نساجی بر سر یک مسئله فوق العاده عصبانی بودند و تاکید داشتند در حقشان اجحاف شده است.

یکی از مسائل مهمی که در جریان بازی نساجی - استقلال به شدت باعث عصبانیت نیمکت نشینان استقلال شد و البته بر اساس ادعای آنها عوامل برگزاری دیدار موضوع را به هیچ عنوان پیگیری نکردند، بحث سر و صدای ایجاد شده و از نظر استقلالی‌ها تعمدی هنگام برگزاری بازی بود.

استقلالی‌ها تاکید داشتند سه باند بزرگ همراه با بلندگو سمت بازیکنان این تیم گذاشته بودند و صدای آن را هم بسیار بلند کرده بودند تا تمرکز آبی‌پوشان به ویژه دروازه‌بان استقلال و جواد نکونام بر هم بخورد. این طور که استقلالی‌ها می‌گفتند، صدای این بلندگوها و موسیقی که از آن پخش می‌شد آنقدر زیاد بود که جواد نکونام در ۲۰ دقیقه پایانی بازی اصلاً نمی‌توانست صدای خود را به گوش شاگردانش برساند و آبی ها اصلاً از فاصله چند متری نمی‌توانستند تشخیص بدهند که سرمربی تیمشان چه دستورات تاکتیکی می‌دهد.

باند و بلندگو گذاشته بودند تا صدای نکونام به کسی نرسد!

نیمکت نشینان استقلال چند مرتبه قضیه را به جلال مرادی که ناظر بازی بود گفتند و حتی در پایان مسابقه هم از او پیرامون این مسئله گلایه کردند. کار به جایی رسیده بود که در یک مقطع از نیمه دوم استقلالی‌ها می‌خواستند اصلاً بازی را به نشانه اعتراض متوقف کنند و معتقد بودند عدالت در این رابطه رعایت نشده است. نکته اینجاست که ظاهراً مرادی در پایان بازی به آنها گفته بود پیرامون این مسئله کاری از دستش بر نمی‌آمده است.