خاطره تلخ شمس آذر از مدافع پرسپولیس

دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس و شمس آذر قزوین در تاریخ سوم دی ماه سال گذشته و از ساعت ۱۷:۳۰ در استادیوم آزادی برگزار شد.

این مسابقه در چارچوب هفته چهاردهم دوره رفت مسابقات جاری لیگ برتر در پایان با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید. این در حالی بود که شاگردان یحیی گل محمدی بعد از خروج از زمین در پایان نیمه اول با تک گل دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه نخست توسط گئورگی گولسیانی برنده راهی رختکن شدند. اما در شروع نیمه دوم و با خطای علی نعمتی روی بازیکن تیم شمس آذر یک پنالتی نصیب تیم شمس آذر شد که بعد از مهار پنالتی توسط بیرانوند، حسین گودرزی روی ریباند گل مساوی را در دقیقه ۴۷ به ثمر رساند، اما این پایان ماجرا نبود.

علی نعمتی که یک پنالتی بی ‌دلیل به بازیکنان تیم شمس آذر تقدیم کرده بود در دقیقه ۶۲ با یک خطای بی‌مورد کارت زرد دوم را دریافت و از بازی اخراج شد. حالا پرسپولیس ۱۰ نفره در خانه شرایط سختی پیش رو داشت اما سرانجام روی پاس سعید صادقی و خطا روی نبیل باهویی، پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شد. این ضربه پنالتی به دست آمده در دقیقه ۸۱ می‌توانست نجات دهنده شاگردان یحیی گل محمدی باشد که بار دیگر گولسیانی پشت ضربه ایستاد و آن را در دقیقه ۸۱ به گل تبدیل کرد تا یک تنه هر دو گل برتری تیمش را به ثمر رسانده و در پایان پرسپولیس هر سه امتیاز این بازی را ۱۰ نفره از آن خود کند.

پرسپولیس

حالا و در حالی که گولسیانی در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت از ترکیب پرسپولیس دور بود گفته می‌شود او با قدرت در تمرینات روزهای اخیر شرکت کرده و عامل شکست شمس آذر قزوین در بازی رفت به احتمال زیاد در مصاف سه‌شنبه هفته جاری می‌تواند از ابتدا در ترکیب شاگردان اوسمار ویرا به میدان برود.