گل دوم سپاهان به هوادار با سه بازیکن!

 سپاهان طی هفته‌های اخیر نمایش‌های متفاوتی ارائه می‌دهد. آنها دیگر نمی‌خواهند بهترین خط هجومی لیگ را داشته باشند و در مقابل در هر مسابقه گل بخورند. به همین دلیل است که طلایی پوشان اصفهانی در 8 بازی اخیر 4 مرتبه موفق به ثبت کلین‌شیت شده‌اند و برخلاف گذشته این‌بار یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را در سال جدید به نام خودشان زده‌اند.

سپاهان در مصاف با هوادار هم هدفمند بازی کرد و بی‌محابا به آب نزد. آنها روی یک حمله در دقیقه 13 موفق شدند با ضربه شهریار مغانلو به گل برسند، اما گل دوم این تیم نکته جالب توجهی در دل خود دارد. گل دوم سپاهان روی ارسال مجدد دقیق پیام نیازمند رقم خورد که توپ را در قوس میانه زمین هوادار به رامین رضائیان رساند. رضائیان پس از تصاحب توپ به سمت عیسی عباس حرکت کرد و توپ را به او سپرد و سپس هافبک مهاجم غنایی طلایی پوشان هم در فضایی خوب رامین را در موقعیت گلزنی قرار داد و رضائیان هم تصمیم گرفت مستقیم به دروازه شوت بزند و یکی از زیباترین گل‌های فصل به این ترتیب رقم خورد.

سپاهان

همانطور که مشخص است در به ثمر رسیدن این گل سه بازیکن که پیام نیازمند، عیسی عباس و رامین رضائیان بودند، اثرگذار شدند تا سپاهان نشان دهد که ضمن به دست آوردن انسجام قابل توجه در بخش تدافعی در بخش هجومی نیز در مواقع لازم برندگی لازم را دارد.