به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین سنگین خود قبل از انجام اولین بازی در لیگ برتر را از ساعت ۱۷:۳۰ در کمپ مرحوم حجازی برگزار کرد. قرار بود تمرین ساعت ۱۷ آغاز شود اما قلعهنویی ساعت ۱۷:۳۰ استارت آغاز تمرینات را زد.

* امروز نسبت به روزهای قبل تماشاگران کمتری از تمرین استقلال دیدن کردند. ظاهرا آنها تصور می‌کردند تمرین تیم‌شان ساعت ۱۸ آغاز می‌شود و از همین رو تنها نزدیک به ۳۰۰ نفر در کمپ مرحوم حجازی حاضر شده بودند.

* میلاد میداودی امروز به همراه دختر کوچکش(آمیتیس) به تمرین آمده بود و در همان ابتدا که وارد کمپ شد حنیف عمران‌زاده با حرکات عجیب و ترسناک باعثگریه دختر میداودی شد. از آنجا بود که فرزند میداودی دیگر به سمت عمران‌زاده نمی‌رفت و مدام گریه می‌کرد و بازیکنان مجبور شدند عمران‌زاده را از کنار او دور کنند!

* درحالی که تمرین تاکتیکی آبی‌پوشان آغاز نشده بود، یک جوان معلول به همراه خانواده‌اش به کمپ استقلال رفت. ابتدا فریدون زندی، مهدی رحمتی و میداودی به سراغ او رفتند و با او عکس یادگاری گرفتند. امیر قلعه‌نویی نیز به محض اطلاع از این موضوع در کنار این جوان که نامش مصطفی بود نشست و برای دقایقی با او صحبت کرد. امیرحسین صادقی نیز با این جوان عکس یادگاری گرفت.

* مجتبی جباری مثل روزهای گذشته تنها به دویدن دور زمین و کار با بدنساز استقلال پرداخت و باز هم در تمرینات گروهی شرکت نکرد.

* در قسمتی از تمرین بازیکنان تیم استقلال به حنیف عمران‌زاده پنالتی می‌زدند و او نقش دروازه‌بان را ایفا می‌کرد.

* میرشاد ماجدی، شاهرخ بیانی، رضا رجبی و منصور پورحیدری در تمرین امروز خود حضور داشتند.

* فریدون زندی که در دیدار روز جمعه به دلیل سه کارته بودن(باقیمانده از دوره گذشته) غایب است، در اواسط تمرین با قلعه‌نویی صحبت کرد. سرمربی استقلال نکات لازم را به هافبک این تیم گوشزد می‌کرد.

* دویدن دور زمین، انجام حرکات تاکتیکی و کارهای ترکیبی، ارسال از جناحین و تمرین چارچوب شناسی از مهمترین برنامه‌های تیم استقلال در تمرین امروز بود. در این تمرین آرش برهانی و میلاد میداودی روی زدن ضربات آخر موفق عمل کردند. سرمربی تیم استقلال در طول تمرین تاکید داشت که توپ روی زمین به چرخش در آید بخصوص وقتی هافبک‌ها صاحب توپ هستند. در همین هنگام سرمربی تیم استقلال تمرینات تاکتیکی را به قسمت دیگر زمین برد و همین مسئله باعثشد تا تماشاگران به آن سمت هجوم ببرند ولی قلعه‌نویی بلافاصله وارد عمل شده و از تماشاگران خواست تا به جایگاه‌های خود برگردند تا تمرکز بازیکنان به هم نریزد.

* قرار است بازیکنان تیم استقلال پس از پایان تمرین راهی جشن پیراهن این باشگاه در فرهنگسرای بهمن شوند.