به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، مراسم جشن پیراهن باشگاه استقلال که قرار بود از ساعت ۲۰ آغاز شود با یک ساعت تأخیر در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

در این مراسم تمامی بازیکنان، کادر فنی و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال حضور داشتند ضمن آنکه هنرمندانی چون داریوش ارجمند، اکبر زنجان‌پور، پویا امینی، سحر قریشی، امیر غفارمنش، میلاد کی‌مرام و تعداد دیگری از چهره‌های جامعه هنر و سینما در این مراسم حضور پیدا کردند.

این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود که این حاشیه‌ها را در ذیل می‌خوانید:

* محسن حاجیلو مجری صداوسیما اجرای این برنامه را برعهده داشت.

* بی‌نظمی در سالن و ازدحام جمعیت نشان می‌داد که تعداد نفرات بیشتری نسبت به ظرفیت سالن به این مراسم دعوت شده بودند. بی‌نظمی به حدی بود که برخی بازیکنان استقلال مثل صادقی، رحمتی، ساموئل، زندی و اکبرپور جایی برای نشستن نداشتند و مجبور بودند در کنار دوستان خود روی زمین بنشینند و یا ایستاده مراسم را نظاره‌گر شوند.

* تعدادی از هواداران استقلال در این مراسم به تشویق امیر قلعه‌نویی می‌پرداختند که با تذکر مسئولان سالن و حراست فرهنگسرای بهمن مواجه شدند.

* امیرقلعه‌نویی در بدو ورودش با امیدوار رضایی و احمد رسولی‌نژاد به خوش و بش پرداخت.

*مهدی رحمتی به دلیل کمبود جا مراسم را ترک کرد.

* با وجود گذشت ۳۵ دقیقه از برنامه و تأخیر یک ساعته در اجرای این مراسم مدیرعامل استقلال هنوز وارد بهمن‌سرای بهمن نشده است.

* داریوش ارجمند هنرمند معروف کشورمان که تجربه بسیار زیادی در زمینه سینما و تئاتر دارد در ابتدای مراسم روی صحنه رفت و خطاب به حاضرین گفت: استقلال با جام و بدون جام همیشه قهرمان است. همچنین ارجمند در پایان صحبت‌هایش از مجتبی جباری به عنوان ستاره بی‌چون و چرای استقلال یاد کرد.

* ظرفیت سالن فرهنگسرای بهمن نزدیک به هزار نفر است اما بیش از ۱۵۰۰ نفر در سالن به صورت ایستاده و نشسته حضور دارند.

* صمد مرفاوی و سعید مراغه‌چیان که خود را به این مراسم رسانده بودند با معطلی ۳۰ دقیقه‌ای پشت درها معطل شدند و مجبور شدند بازگردند!

* هجوم جمعیت داخل فرهنگسرای بهمن باعثشد تا به در‌های ورودی آسیب برسد و جمعیت بدون نظم مرتب وارد سالن شوند.

* تعدادی از نفرات حاضر و مدعوین عکس‌هایی از ناصر حجازی در دست داشتند.

* سعید عرب خواننده موسیقی پاپ برای میهمانان آهنگی را اجرا کرد.