به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، حسين شمس ابتدا درباره مذاكرهاش با باشگاه چيني، توضيح داد: ليگ فوتسال چين اواخر شهريور ماه آغاز ميشود و مدير برنامه ام هنوز در حال مذاكره با اين تيم است. اگر به توافق رسيدم با دو بازيكن راهي چين مي شوم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانش را انتخاب کرده است؟ افزود: به احتمال فراوان وحید شمسایی و مصطفی نظری را با خودم به چین می برم. به هر حال این باشگاه چینی رقمی را پیشنهاد داده که گذشتن از آن سخت است. رقم آنها حتی بیشتر از ارقام لیگ‌های اسپانیا و روسیه است. چینی قصد سرمایه‌گذاری عظیمی در فوتسال دارند. در رشته فوتبال نیز دروگبا، آنلکا و کاپلو را گرفته‌اند و به فکر سازماندهی فوتسال هم هستند. به اعتقادم با ادامه چنین روندی چین تبدیل به یکی از قطب‌های جدید فوتسال می‌شود.

سرمربی سابق تیم ملی همچنین با بیان این که بار دیگر به جایگاه قبلی‌اش در تیم ملی باز خواهد گشت، افزود: من در این فیلمی که درست کرده اند، نقش آدم بده شده‌ام که همه پس‌اش می‌زنند. در حال حاضر نیز همین که جایی مثل فوتسال دانش‌آموزی را پیدا کرده‌ام کافی است. بنابراین فعلا در جاهای مختلف مشغول هستم تا از این نقش خارج شده، در این فیلم آرتیست باشم و در تیم ملی کار کنم.

مدیر فنی تیم فوتسال دانش‌آموزی ایران که سه روز پیش قهرمانی جهان را در کرواسی به دست آورد، تصریح کرد: این مسابقات برای اولین بار به صورت آزمایشی زیر نظر یوفا برگزار شد و ما توانستیم قاطعانه قهرمان شویم. از سال آینده نیز قرار شده فیفا این مسابقات را مدیریت کند و ایران در صورت قهرمانی دوباره، کاپ اصلی را به ایران خواهد آورد.

وی با اشاره به این که ترابیان پیش از اعزام تیم دانش‌آموزی به مسابقات قول داده بود به این تیم پاداش دهد، گفت: قرار شده بود اگر در کرواسی قهرمان شدیم، تیم دانش‌آموزی در تورنمنتی که تیم‌های ملی ایران و روسیه حضور دارند، شرکت کند. از همین رو تیم دانش‌آموزی از ۱۵ شهریور ماه وارد اردو می‌شود و برای بازی با ایران و روسیه آماده می شویم.

سرمربي سابق فولاد ماهان اصفهان همچنين با تبليغاتي خواندن انحلال تيمهاي ماهان و فيروز صفه عنوان كرد: اميدوارم باشگاه ماهان تيمهاي فوتسالش را منحل نكند، اما اگر دو تيم هم شركت نكند ليگ با ۱۴ تيم خوب خواهد شد و اتفاقي نميافتد.