به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، روز سهشنبه اتحاديه فوتبال روسيه اعلام كرده بود كاپلو سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال انگليس به پيشنهاد اين كشور براي هدايت تيم ملي اين كشور پاسخ مثبت داده و به زودي هدايت روسيه را در دست خواهد گرفت.

در همین زمینه اتحادیه فوتبال روسیه بر روی وب‌سایت خود نوشته است، با وجود اینکه کاپلو هنوز قراردادی با ما امضا نکرده است اما دو طرف به توافق نهایی رسیده‌اند و قرار است روز جمعه مربی ایتالیایی به مسکو وارد شود.

نیکیتا سیمونیان مدیر اتحادیه فوتبال روسیه در این باره گفت: کاپلو عصر جمعه به روسیه می‌آید و قرار است روز شنبه بازی زسکا مسکو با حریفش در لیگ برتر روسیه را از نزدیک ببیند. او همچنین یکشنبه دیدار زنیت سن‌پترزبورگ را در این لیگ زیر نظر خواهد گرفت.

کاپلو که سابقه مربی‌گری در باشگاه‌های بزرگی همچون رئال مادرید، یوونتوس، میلان، رم و همچنین تیم ملی انگلیس را در کارنامه دارد جایگزین دیک ادووکات می‌شود که در آخرین روزهای مربی‌گری‌اش در روسیه نتوانست با تیمش از مرحله گروهی یورو ۲۰۱۲ صعود کند.

قرارداد كاپلو با تيم ملي روسيه تا پايان جام جهاني ۲۰۱۴ است. طبق ادعاي رسانههاي روسي مرد ۶۶ ساله ايتاليايي تا پايان حضورش در اين كشور سالانه ۱۰ ميليون يورو دستمزد خواهد گرفت.