به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، مدافع سابق تیم پرسپولیس به عنوان هشتمین بازیکن تیم شهرداری تبریز با این باشگاه به توافق رسیده و امروز با حضور در هیئت فوتبال استان قرارداد خود را به ثبت خواهد رساند.

شیثرضایی متولد ۱۳۶۳ ساری است. وی فوتبال خود را از تیم‌های پایه سایپا آغاز کرده و در سال ۱۳۸۲ به تیم پرسپولیس پیوست.

وی به مدت پنج سال در این تیم توپ زده و در سال ۱۳۸۷ به تیم صبای قم عزیمت کرد. یک سال بعد شیثبه تیم سابقش بازگشته و تا فصل گذشته در تیم پرسپولیس حضور داشت.

رضایی در کل ۱۵۰ بازی در لیگ برتر انجام داده و هفت گل نیز به ثمر رسانده است. قهرمانی با لیگ برتر با تیم پرسپولیس مهمترین افتخار شیثرضایی است.

در کارنامه این بازیکن ۸ بازی ملی و یک گل زده نیز به چشم می‌خورد.

شیثرضایی در چند سال اخیر یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران بوده است. همین حاشیه‌ها هم برای خود او و هم تیمش بحران‌‌ساز شده و در برخی مواقع مانع از نتیجه‌گیری تیمش شده است. شاید نگرانی از رفتار شیثبر این بزرگی این نقل و انتقال چربیده باشد.

هیچکس نمیتوانست پیشبینی کند سال گذشته وقتی جاسم کرار از تراکتورسازی رفت، عمر فوتبالی وی در ایران به اتمام رسید. نه پرویز مظلومی در استقلال و نه حمید درخشان در شاهین بوشهر حریف این بازیکن عراقی شدند. شاید شیث رضایی در تیم شهرداری تبریز و با فراز کمالوند به روزهای خوب خود در فوتبال ایران باز گردد.