به گزارش افکار نیوز به نقل از مهر، امیر قلعه نویی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: باید از مردم و هواداران استقلال به خاطر این بازی عذرخواهی کنم. ما فوتبال خوبی را به نمایش نگذاشتیم و امیدوارم بتوانیم با استفاده از همه پتانسیل استقلال در بازی های بعدی نمایش بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در تحلیل بیشترش از این دیدار گفت: ما در این بازی دو دسته بازیکن داشتیم. عده ای که به تازگی به جمع ما اضافه شده اند و برای هماهنگی به زمان بیشتری نیاز دارند. عده دوم هم کسانی هستند که دوران پرفشار بدنسازی را پشت سرگذاشته اند و قطعا در دیدارهای بعدی بهتر خواهند شد.

وی در پاسخ به این پرسش که معمولا تیم های تحت هدایت شما دیدارهای اول لیگ را نتیجه نمی گرفت اما در این بازی به پیروزی رسیدید گفت: خدا من را دوست دارد که توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم و امیدوارم این روند در دیدارهای آینده ادامه داشته باشد.

قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال مدیر رسانه ایش را کنار گذاشته که در این بازی روی نیمکت حضور نداشت گفت: نه ما مدیر رسانه ای داریم اما شاید در این بازی خوابش می آمده و زودتر رفته بخوابد!

قلعه نویی که نمی خواست در مورد مجیدی اظهار نظر کند افزود: قرار شد مدیرعامل باشگاه ماجرای مجیدی را پیگیری کند. جواد نکونام هم قرار است روز شنبه قراردادش را با استقلال ثبت کند.