اظهارات مربیان در پایان هفته

در پايان هفته سوم رقابت هاي ليگ برتر چهار مسابقه با نتيجه يك بر يك به پايان رسيد و تيم تازه به ليگ برتر آمده نفت آبادان به صدر جدول رسيد.

پیروزی تیم علی دایی بر سایپا با مربیگری مایلی کهن که روزی مربی دایی بوده است از مهمترین نتایج به دست آمده در هفته سوم لیگ بوده است.


در پایان این هفته مسابقات لیگ مربیان اظهارات متفاوتی را در خصوص نتایج به دست آمده داشتند.

تساوی ها

میثاقیان: تراکتورسازی شخصیت قهرمانی دارد

سرمربی شهرداری تبریز گفت: تراکتورسازی شخصیت قهرمانی دارد و بی‌تردید در پایان فصل می‌تواند بین ۳ تیم برتر لیگ قرار بگیرد.
اکبر میثاقیان پس از تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در نشست مطبوعاتی پس از بازی اظهار داشت: حریف شخصیت قهرمانی دارد، چرا که با استفاده از مهره‌‌هایی که در فصل جاری جذب کرده و حفظ بازیکنان شاخص، به آهنگ تیمی‌اش انسجام بخشیده و بی‌تردید در پایان فصل می‌تواند بین ۳ تیم برتر لیگ قرار بگیرد.
وی ادامه داد: به‌رغم اینکه با یک گل جلو بودیم، زمانی که تراکتورسازی ۱۰ نفره شد، نگران شدم، چراکه با ۱۰ نفره شدن از انگیزه مضاعفی برخودار شدند که روی همین اصل، تصوراتم شکل واقعیت گرفت و گل تساوی را دریافت کردیم.
میثاقیان ادامه داد: تیم ما به دلیل اینکه در ابتدای فصل از لحاظ نفرات با تغییراتی مواجه شد، هنوز نتوانسته است هماهنگی لازم را به دست بیاورد.
وی تأکید کرد: در این دیدار، بازیکنانم فوق‌العاده عمل کردند و مطمئنم روز به روز شهرداری بهتر خواهد شد.
سرمربی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه حیف که تماشاگران پرشور تبریزی از این بازی محروم بودند تا از لذت آن محروم شوند، افزود: باید از روزهای اول امتیازات را جمع کنیم تا در پایان فصل با مشکل مواجه نشویم.
میثاقیان ادامه داد: به نظر من ضربه پنالتی که داور برای تراکتورسازی اعلام کرد مشکوک بود که البته در این مورد کارشناسان داوری باید اظهار نظر کنند.
وی در مورد حضور در مسابقات جام حذفی گفت: امسال تنها با هدف قهرمانی پا به میدان حذفی می‌گذاریم.

کمالوند: قطبی ملی‌پوشان را ناآماده تحویل باشگاه‌ها می‌دهد

سرمربی تراکتورسازی گفت: متأسفانه هر بازیکنی که به تیم ملی می‌دهیم به دلیل اینکه فشاری به آنها وارد نمی‌شود، ناآماده تحویل می‌گیریم.
فراز کمالوند پس از تساوی تیمش مقابل شهرداری تبریز در نشست مطبوعاتی پس از بازی اظهار داشت: پس از بازی با راه‌آهن گفتم که ۴ هفته فرصت می‌خواهم تا تیم را به شرایط ایده‌آل برسانم.
وی ادامه داد: این بازی با اینکه بدون تماشاگر برگزار شد، اما بازی جذابی بود و در مجموع از بازیکنانم راضی هستم که توانستند تا حدودی خواسته‌های من را در زمین پیاده کنند، البته باید بگویم که در طول بازی ۵۵ دقیقه ۱۰ نفره بودیم و فشار زیادی را متحمل شدیم. با این حال ضمن جبران گل به حداقل امتیاز بازی رسیدیم.
کمالوند در مورد اخراج کیانی گفت: این بازیکن با حرکت بچه گانه‌ای که انجام داد، تیم را ۱۰ نفره کرد. به شدت با وی برخورد می‌کنم و شاید تا نیم فصل از وی استفاده نکنم. اعتقاد دارم که داور در زمین بازی همه کاره است و نباید به تصمیم او اعتراض کرد. زمانی که کیانی کارت زرد گرفت دیگر لزومی نداشت به داور اعتراض کند و بازیکن حریف را هل داده و کارت قرمز بگیرد.
وی تأکید کرد: تا پایان نیم فصل در پی کسب ۳۰ امتیاز هستیم تا بتوانیم بین ۳ تیم بالای جدول قرار بگیریم.
سرمربی تراکتورسازی با اشاره به اینکه به بازیکنان شهرداری که اولین امتیاز خود در لیگ دهم را کسب کردند تبریک می‌گویم؛ افزود: باید کاری کنیم تا نکات منفی را از تراکتورسازی رفع کنیم. نباید هرج و مرج در تیم حاکم باشد. اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم دومین ۳ امتیاز را کسب کنیم.
وی در مورد نا آمادگی نصرتی گفت: متأسفانه هر بازیکنی که به تیم ملی می‌دهیم به دلیل اینکه فشاری به آنها وارد نمی‌شود، ناآماده تحویل می‌گیریم. امیدوارم قطبی بتواند با تمرینات خوب بازیکنان را تحت فشار قرار داده تا آنها با آمادگی به تیم‌هایشان بازگردند.

مظلومی: بازیکنی که روی گل مقصر بود، جریمه می‌شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مدافعی که هنگام دریافت گل بی دقتی کرد، جریمه خواهد شد.
پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: پیش از این هم پیش بینی بازی سختی را داشتیم و در بازی هم همین اتفاق افتاد. ذوب‌آهن تیم یک دست و هماهنگی است و مقابل ما جنگنده ظاهر شد.
وی ادامه داد: هدف ما در این دیدار پرس حریف در مرکز زمین و استفاده از ضد حملات بود که در این ۲ کار خوب عمل کردیم. به نظر من آمادگی بدنی بازیکنان خوب بود و توانستند دونده ظاهر شوند.
سرمربی استقلال در مورد نتیجه گفت: هدف ما کسب ۳ امتیاز بود، اما تساوی هم در این دیدار عادلانه بود و نمی‌توان یک تیم را برتر از دیگر دانست. ما باید روی گل هایی که می خوریم بیشتر کار کینم تا بتوانیم ضعف های خود را پوشش دهیم.
وی عنوان کرد: از تمام بازیکنان راضی هستم و و تاکتیک هایی که از آنها خواسته بودیم را به خوبی اجرا کردند. دست ما یک مقدار در استفاده از بازیکنان بسته است و در این بازی هم هنگام مصدومیت مجیدی بازیکن جانشین نداشتیم و مجبور شدیم شیرزاد را به میدان بفرستیم.
مظلومی در مورد ناهماهنگی بازیکنان گفت: با توجه به اینکه بازیکنان اصلی خود را پیش از شروع لیگ به دلیل حضور در تیم ملی در اختیار نداشتیم، به همین دلیل نتوانستیم به هماهنگی خوبی برسیم و به همین دلیل به چند هفته زمان نیاز داریم. در دیدار برابر فولاد هم این ناهماهنگی به چشم آمد.
وی گفت: هفته آینده نیز بازیکنان اصلی خود را باید در اختیار تیم ملی برای دیدار با ارمنستان قرار دهیم و با این وضعیت نمی دانیم مقابل استیل آذین باید چه کار کنیم و این عادلانه نیست.
مظلومی با انتقاد از سرمربی تیم ملی عنوان کرد: قطبی فکر می کند که تنها باید خودش پاسخگو باشد و این را نمی‌داند که ما هم باید پاسخگوی میلیون‌ها طرفدار استقلال باشیم. با این وضعیت ما نمی‌دانیم که چگونه باید با فدراسیون کار کنیم.
وی در مورد گلی که استقلال دریافت کرد، تاکید کرد: ما در تمرینات این موضوع را به بازیکنان گوشزد کرده ایم و می دانستیم که محمد حسنی در ضربات آزاد جلو می‌آید و به همین دلیل یکی از بازیکنان را مامور کردیم تا وی را مهار کند که متاسفانه بی دقتی کرد و به همین دلیل او را جریمه خواهیم کرد.

ابراهیم زاده: استقلال بازی بسته‌ای را به نمایش گذاشت

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: استقلال با قرار دادن ۳ هافبک دفاعی بازی بسته‌ای را مقابل ما به نمایش گذاشت.
منصور ابراهیم زاده پس از تساوی مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود و با شناختی که از استقلال داشتیم، می‌دانستیم آنها برای جبران شکست هفته گذشته مقابل فولاد به میدان می‌آیند.
وی ادامه داد: استقلال در این بازی یک تاکتیک بسته را در نظر گرفته بود و در یک ضد حمله به گل دست یافت.
سرمربی ذوب آهن گفت: تیم ما در نیمه اول شانس زیادی برای گلزنی داشت و در نیمه دوم هم موقعیت های زیادی را از دست دادیم و تنها یک گل به ثمر رساندیم. اگر دقت می‌کردیم می توانستم بازی را ببریم.
ابراهیم زاده در مورد بازی روان ذوب آهن عنوان کرد: در دیدار مقابل استقلال با توجه به اینکه این تیم از ۳ هافبک دفاعی استفاده کرده بود و بسته بازی می‌کرد، کار ما در میانه میدان سخت تر شده بود. البته ما در مواقعی که با حوصله بودیم، بهتر بازی کردیم.
وی ادامه داد: تیم ما برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان دارد و همه تیم‌ها در بازی های نخست خود با قدرت ظاهر می‌شوند.
سرمربی ذوب آهن در مورد جایگاه این تیم در این فصل تاکید کرد: باید این را بدانیم که از میان ۱۸ تیم یک تیم قهرمان می‌شود. ما هم در این فصل با انگیزه و با دقت ظاهر شده‌ایم و سعی می‌کنیم که همیشه در بالای جدول باشیم. هدف ما در این فصل قهرمانی است؛ اما باید به این نکته توجه کرد که تلاش و کوشش مهم است و شاید در برخی موارد هم دچار مشکل شویم.

تومباکوویچ: نتیجه بازی مقابل نفت منصفانه بود

سرمربی تیم فوتبال استیل‌آذین گفت: نتیجه بازی مقابل نفت تهران با توجه به شرایط بازی منصفانه بود.
تومباکوویچ پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت تهران اظهار داشت: در لحظاتی از بازی بهتر از حریف بودیم. بازی هفته گذشته نیز به همین صورت بود اما توانستم برنده باشیم. در بازی امروز نتوانستیم از لحظات خوبمان استفاده کنیم و این همان چیزی است که در فوتبال اتفاق می‌افتد.
وی با بیان اینکه این نتیجه منصفانه بود ادامه داد: نفت تهران با انگیزه وارد مسابقه شد و گل زودهنگامی زیبایی زد. معمولاً در چنین مواقعی کار سخت می‌شود و تیم حریف بسته بازی می‌کند. به هر حال فوتبال همین است و باید به راهمان ادامه بدهیم. سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم.
سرمربی استیل‌آذین درباره استفاده از علی کریمی در پست دفاع گفت: من علی کریمی را به خوبی می‌شناسم. بازی‌های او را در اروپا دیده‌ام. ما در خط دفاع مشکل داریم و بهترین گزینه برای حل این مشکل در حال حاضر استفاده از علی کریمی است. هفته گذشته هم او این مشکل ما را جبران کرد. البته با رفتن بازیکنی مثل کریمی به دفاع یک نفر خوب را در قسمت میانی زمین از دست می‌دهیم و او هم در حال تحمل این موضوع است.
تومباکوویچ در پایان خاطرنشان کرد: امروز خوب بودیم ولی طبیعی است که بازیکنان به هماهنگی کامل نرسیده باشند. باید تحمل کنیم تا بهتر شویم.

فرکی: مطمئن بودم دست پر از زمین خارج می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: با انگیزه‌ای که داشتیم مطمئن بودم برابر استیل آذین دست پر از میدان خارج می‌شویم.
حسین فرکی پس از تساوی یک بر یک مقابل استیل‌آذین اظهار داشت: در این بازی اهدافی را دنبال می‌کردیم و از بازیکنان خود خواسته بودیم که مقابل استیل‌آذین با شهامت ظاهر شوند.
وی ادامه داد: چیزی که برای ما مهم بود خودباوری بازیکن نفت مقابل تیم پرمهره استیل‌آذین بود و از آنان خواسته بودیم ترس از شکست را از خود دور کنند. مطمئن بودم که با این انگیزه دست پر از میدان خارج می‌شویم.
فرکی افزود: شروع خوبی داشتیم و توانستیم در دقایق ابتدایی به گل برسیم. این گل روحیه ما را بالا برد.
وی در مورد استیل‌آذین عنوان کرد: با توجه به اینکه این تیم در همه پست‌ها از بازیکنان ملی‌پوش استفاده می‌کرد سعی کردیم نقاط قوت آنها را به خوبی پوشش دهیم. در نیمه دوم هم با توجه به اینکه آنها عقب بودند تیم ما فشار بیشتری را تحمل کرد.
فرکی گفت: با یک برنامه حساب‌شده فضاهای کنار زمین را کنترل کردیم، اما در یک صحنه غافلگیر شدیم و گل مساوی را دریافت کردیم.
این مربی تأکید کرد: این مساوی چیزی از شایستگی‌های تیم نفت کم نمی‌کند و در بازی‌های آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت.
فرکی در مورد برنامه‌های آینده این تیم گفت: ما با کسب اکثر امتیازات در ۶ هفته ابتدایی می‌خواهیم به جایگاه خوبی در جدول برسیم و پس از آن به بالای جدول فکر کنیم.
سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سؤال که آیا شیوه شما در این بازی دفاعی بود یا خیر، خاطرنشان کرد: من امروز کار دفاعی را به بازیکنانم توصیه نکرده بودم و هدف‌مان این بود که با سه مهاجم بازی را دنبال کنیم، اما طبیعی بود که یک کار دفاعی منطقی را هم مقابل تیم پرمهره استیل‌آذین انجام دهیم.
وی تأکید کرد: هدف ما در این فصل ماندن در لیگ برتر است و تلاش‌مان این است که در یکی از رده‌های دهم تا پانزدهم قرار بگیریم اما باز هم این همه خواسته من نیست.


برنده ها

پورغلامی: ۳ امتیاز بازی حق ملوان بود

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: مس کرمان خوب بازی کرد اما ۳ امتیاز حق شاگردان من بود.
فرهاد پورغلامی پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل مس اظهار داشت: در ابتدا روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریگ می گویم و آنها یکی از رکن های اصلی جامعه می دانم. تیم ما در این دیدار در دقایق اولیه بازی را به حریف واگذار کرد ولی با گذشت زمان توانستیم بازی را در اختیار بگیریم.
وی ادامه داد: در رختکن به بازیکنانم گفته بودم که استفاده از توپ سوم در دستور کار مس قرار دارد. آنها از دو موقعیتی که در نیمه دوم نصیبشان شد، یک گل به ثمر رساندند اما نباید از بازی خوب شاگردان صمد مرفاوی به سادگی گذشت. آنها بازی خوبی ارائه کردند اما ۳ امتیاز بازی حق ملوان بود.
پورغلامی در خصوص زمین نامطلوب ورزشگاه تختی گفت: این زمین نسبت به سال گذشته کیفیت پایین تری دارد اما مطمئن هستم با تلاش مسئولان استان، تربیت بدنی و باشگاه ملوان این مسئله حل خواهد شد.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسیده بود آیا با گذشت ۳ هفته آماده کردن زمین کمی دیر نشده است، عنوان کرد: ما دوست داریم روی زمین صاف بازی کنیم. تمامی مشکلات با تعامل مسئولان حل خواهد شد. مطمئن هستم قلب مسئولان ورزش انزلی برای ملوان می تپد و آنها هر چه سریع تر مشکل زمین را برطرف خواهند کرد.

مدیرروستا: پاس می‌تواند دوباره قطب فوتبال شود

سرمربی پاس همدان گفت: اگر حمایت‌ها ادامه داشته باشد، پاس می‌تواند دوباره قطب فوتبال شود.
علی اصغر مدیرروستا پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پیکان اظهار داشت: قبل از هر چیز روز خبرنگار را تبریک می گویم که کار شما سخت تر از مربیگری استوی افزود: بازیکنان پاس بازی را خوب شروع کردند و به گل هم رسیدند. در نیمه دوم موقعیت های خوبی داشتیم که بچه ها با بی دقتی این فرصت ها از دست دادند.
مدیرروستا تصریح کرد: نیمه دوم پیکان بازی را در دست گرفت و بازیکنان ما را به خوبی تحت فشار گذاشت. بازیکنان پیکان ما را خسته کرده بودند. تیم پاس چون جوان است برای بهتر شدن نیاز به زمان بیشتری دارد. فرصت ساختن تیم یک ماه بیشتر نیست. تیم ها در ایران باید در حین مسابقات خود را بسازند. من به بازیکنان مصدوم خود گفته ام که باید خود را زودتر برسانند وگرنه مجبوریم تصمیمات دیگری را بگیریم.
سرمربی پاس همدان در مورد سعید لطفی گفت: این بازیکن مصدوم نیست. او در روزهایی که باید تمرین اختصاصی می کرده خوابیده است و اکنون آماده نیست و به همین دلیل از او استفاده نمی کنم.
وی در مورد صابر میرقربانی که فصل گذشته در پاس بود، تصریح کرد: او امروز چون مقابل پاس بازی می کرد خوب بود وگرنه بعد از اینکه از تیم نفت آبادان جدا شد دیگر بازیکن خوبی نبوده و فوتبالش تمام شده است.
مدیرروستا خاطر نشان کرد: تا به حال در هیچ شهری مثل همدان ندیده ام که این طور از یک تیم حمایت کنند. اگر این حمایت ها ادامه داشته باشد، پاس می تواند دوباره قطب فوتبال شود.

دایی: باید با گل‌های بیشتری سایپا را شکست می‌دادیم

سرمربی پرسپولیس گفت: با وجود اینکه ۲ گل زدیم اما باید با گل‌های بیشتری سایپا را شکست می‌دادیم.
علی دایی پس از برتری ۲ بر یک برابر سایپا عنوان کرد: در ابتدا روز خبرنگار را به تمام اهالی رسانه تبریک می‌گویم و امیدوارم روزهای خوبی را در پیش داشته باشند.
وی ادامه داد: پرسپولیس در دیدار مقابل سایپا مستحق برد بود. البته باید با گل‌های بیشتری این تیم را شکست می‌دادیم. تیم ما در این مسابقه در نیمه دوم فرصت‌های زیادی داشت که از دست رفت اما مهم کسب ۳ امتیاز مسابقه بود.
دایی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس در این فصل در خط حمله از لحاظ تعداد نفرات مشکلی ندارد گفت: متأسفانه ما روی بازیکن بورکینافاسویی سرمایه‌گذاری کردیم ولی هنوز جواب آزمایش دوم او نیامده است. دعا می‌کنم مشکل هروه اوسال جدی نباشد ولی در خصوص بیماری او باید بگویم که مریضی کسی را صدا نمی‌زند. هنگامی که این بازیکن با پرسپولیس قرارداد بست مشکلی نداشت ولی اگر جواب آزمایش اوسال منفی باشد قرارداد او را فسخ می‌کنیم.
وی در خصوص اینکه آیا جانشینی برای این بازیکن در نظر گرفته است یا خیر، گفت: مطمئن باشید جای او را پر خواهیم کرد. از دیروز برای جانشینی این بازیکن دست به کار شدیم و به فکر به خدمت گرفتن یک مهاجم دیگر هستیم.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه آیا از روز اول پرسپولیس در خط حمله از لحاظ نفر کم نداشت، گفت: حمید علی‌عسگر می‌تواند در پست مهاجم بازی کند ضمن آنکه غلامرضا رضایی، نوروزی، آرفی و مجتبی زارع را در خط حمله در اختیار داریم.
دایی در خصوص اینکه آیا آرفی شرایط مسابقه را به دست آورده است یا خیر، گفت: اگر او شرایط بازی نداشت در لیست ۱۸ نفره ما قرار نمی‌گرفت. تعویض‌های تیم من نسبت به شرایط بازی انجام می‌شود. در بازی مقابل سایپا با توجه به فشار این تیم از جناح چپ بادامکی را به سمت راست بردیم و او در این منطقه خوب کار کرد.
این مربی در خصوص عملکرد خط دفاعی گفت: خط دفاعی تیم ما خوب کار کرده ولی هماهنگی آنها نیازمند زمان است.
دایی در خصوص بازی آینده این تیم مقابل نفت آبادان گفت: آنها تیم خوبی هستند که از هر سه بازی خود ۹ امتیاز کسب کردند. با توجه به شرایط سخت تیمی و وضعیت خاص آب‌وهوایی آبادان تنها برای کسب ۳ امتیاز پا به زمین خواهیم گذاشت.
وی در خاتمه در خصوص اینکه چرا پس از پایان مسابقه منتظر محمد مایلی‌کهن برای دست دادن نماند گفت: این صحنه را من ندیدم. بازی تمام شد و من به رختکن رفتم. در بازی گذشته با صبا مگر آقای یاوری در آخر بازی به سمت من آمد یا من سمت او رفتم؟ اینها چیزهایی است که ما بزرگ می‌کنیم و نباید به آن پرداخته شود.


آلفرد کاسیمیرو: مدعی ماندن در لیگ برتر دشوار است



سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: باقی ماندن در جمع مدعیان لیگ برتر فوتبال ایران بسیار دشوار و شاید برای ما غیر ممکن باشد.
" آلفرد کاسیمیرو " درگفت و گو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب، افزود: نخستین هدف ما در تیم صنعت نفت بقا درلیگ برتر است اما امیدواریم در پایان لیگ برتر بتوانیم جایگاه مناسبی را کسب کنیم.
وی درمورد دیدار امشب تیم صنعت نفت برابر راه آهن شهرری، گفت: مستحق پیروزی در این دیدرا بودیم چرا که بازیکنان صنعت نفت بازی برتری را مقابل حریف به نمایش گذاشتند.
سرمربی پرتغالی تیم صنعت نفت با ابراز تاسف از محرومیت هواداران این تیم مقابل پرسپولیس، افزود: بسیار جای تاسف دارد که آنان از مشاهده یک بازی زیبا محروم هستند.
وی تصریح کرد: هواداران صنعت نفت از دیدار های این تیم در رقابت های لیگ برتر لذت می برند و امیداوارم همچنان در کنار این تیم باقی بمانند.
گفتنی است، تیم صنعت نفت آبادان در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال جمعه شب تیم راه آهن را با ۲ گل شکست داد و به صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر صعود کرد.


بازنده ها


احمدزاده: نمی‌توانیم گل بزنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مشکل ما این است که نمی‌توانیم گل بزنیم.
محمد احمدزاده پس از باخت یک بر صفر مقابل پاس همدان اظهار داشت: در این بازی به توپ و میدان تسلط داشتیم و این تیم پاس بود که در خانه به تجمع دفاعی رو آورده بود. در چند مورد موقعیت های خطرناکی هم خلق کردیم اما پاس برای حفظ نتیجه به بازی دفاعی رو آورد و توانست بازی را هم ببرد و به آنها تبریک می گویم.
وی در مورد دلیل استفاده از صابر میرقربانی گفت: این نظر کادرفنی پیکان است که از چه بازیکنی استفاده کند.
احمدزاده در مورد آینده پیکان تصریح کرد: همه به آینده امیدوار هستیم. با باخت های هفته اول ناامید نمی شویم. تا به حال دیده بودید که پاس در خانه خود به دفاع رو آورد. اگر پیکان تیم خوبی نبود این همه موقعیت خلق نمی شد و نمی توانست فشار بیاورد. بازی می توانست حداقل مساوی تمام شود. ما امیدوار هستیم که شرایط بهتر شود.
سرمربی پیکان تصریح کرد: داوری در نتیجه بازی هیچ نقشی نداشت. مشکل ما این است که نمی توانیم گل بزنیم. موقعیت خلق می کنیم اما حس می کنم که به لحاظ روانی بازیکنان تحت فشار روحی هستند. اگر این موضوع حل شود مشکلی نخواهیم داشت.
احمدزاده در پاسخ به این سؤال که گفته می شود وی فقط در ملوان می تواند نتیجه بگیرد گفت: هر کسی نظری دارد اما بهتر است که زود قضاوت نکنید و منتظر آینده باشید.


مایلی‌کهن: مقابل پرسپولیس اشتباه کردم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در تعیین ترکیب اصلی تیم در دیدار با پرسپولیس اشتباه کردم.
محمد مایلی‌کهن پس از شکست ۲ بر یک برابر پرسپولیس اظهار داشت: روز خبرنگار را به آنهایی که در عرصه ورزش خالصانه قلم می‌زنند و به دنبال مادیات نیستند تبریک می‌گویم. حضور تماشاگران در دیدار امروز می‌توانست مسابقه را پرشورتر کند و نبود آنها به تیم ما ضربه زد زیرا با حضور تماشاگران هیجان خاصی به بازی القا می‌شود.
وی ادامه داد: از تیم خودم انتظار بیشتری داشتم. هرچند پرسپولیس دو سه برابر ما هزینه کرده است اما این تیم نیز امروز به اندازه خودش نبود. نیمه دوم را کاملاً در اختیار داشتیم و طبیعی است زمانی که تیم ما حمله می‌کرد رقیب فرصتی برای ضد حمله پیدا کند.
مایلی‌کهن با اشاره به گل‌های دریافتی تیمش عنوان کرد: در ۱۵ دقیقه‌ای ابتدایی گل خوردیم و در نیمه دوم نیز با وجود گوشزدهای من به بازیکنان آنها در ابتدای نیمه دوم باز هم گل خوردند و این مسائل نظم تیمی ما را به هم زد و برای منظم شدن به زمان نیاز داشتیم. به هر حال این برد را به پرسپولیس تبریک می‌گویم.
سرمربی سایپا با اشاره به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ گفت: در آن مسابقات شاهد چند بازی جوانمردانه بودیم اما برای ما همه چیز وارونه شده است. در دیدار نهایی هلند و اسپانیا آیا شما دیدید که زمانی که یک تیم از حریف خود پیش است بازیکنی خود را به زمین بیندازد و وقت تلف کند. من به بازیکنان خودم هم می‌گویم که هیچ گاه این کار را نکنید زیرا تیم ما را ۱۰ نفره می‌کنید و تیم حریف ۱۲ نفره می‌شود. با این شرایط ما از بحرین ایراد می‌گیریم. این مشکل فوتبال ما است.
مایلی‌کهن در مورد اینکه در پایان مسابقه به سمت نیمکت پرسپولیس رفت گفت: من حتی زمانی که بازنده هم می‌شوم به سمت نیمکت حریف می‌روم و خوب است مزدک میرزایی گزارشگر تلویزیون این را بداند. من مثل برخی از دوستان اهل سیاه‌کاری نیستم که ابتدای مسابقه دست بدهم و در انتها دست ندهم. اگر دوست داشته باشم با کسی دست می‌دهم.
سرمربی اسبق تیم ملی با انتقاد از صحبت‌های مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی گفت: ایشان می‌گوید فوتبال ناپاک است. چه کسی گفته فوتبال ناپاک است؟ آدم‌ها فوتبال را ناپاک می‌کنند. در همین یک سال و نیم که به سایپا آمده‌ام شش هفت میلیارد تومان هزینه‌ها را کاهش داده‌ام. اکنون من باید بروم؟ برد و باخت در فوتبال وجود دارد و سوت پایان یک مسابقه معنایش سوت آغاز مسابقه دیگر است و من اکنون باید به فکر دیدار با ذوب‌آهن باشم و پرسپولیس نیز به حریف دیگرش فکر کند.
سرمربی سایپا با اعتراف به اشتباه خود در تعیین ترکیب تیم تصریح کرد: معتقدم آرایش ابتدایی تیم من درست نبود و در انتخاب نفرات اشتباه کردم. من باخت را قبول دارم. باخت جوانمردانه نیز لذتبخش است. فوتبال تمام می‌شود اما متأسفانه تیم‌های پرطرفدار به تماشاگرانشان این گونه القا کرده‌اند که باید دست‌وپای حریف را ببندید تا آنها گل بزنند.
مایلی‌کهن در مورد علت تعویض کریم انصاری‌فرد اظهار داشت: می‌خواستم این بازیکن را در دقیقه ۳۰ تعویض کنم. کاری به اینکه به خاطر پرسپولیس بود یا نه ندارم اما او خوب بازی نکرد هرچند بعد از مدتی که گذشت بهتر شد.


مرفاوی در نشست خبری حاضر نشد

سرمربی مس کرمان پس از شکست تیمش در نشست خبری پس از بازی شرکت نکرد.
صمد مرفاوی که تیمش سومین شکست را در انزلی مقابل ملوان متحمل شد پس از پایان این دیدار در سالن کنفرانس حاضر نشد و مستقیما به سمت اتوبوس حامل اعضای مس کرمان رفت.
وی حتی با اصرار خبرنگاران هم راضی به صحبت نشد و ورزشگاه تختی انزلی را با سایر اعضای تیمش ترک کرد.
مس کرمان در سومین بازی خود در لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک مغلوب ملوان انزلی شد.
پورغلامی در مورد مشکلات مالی ملوان تصریح کرد: زیاد خود را درگیر این مسائل نمی کنم چون به اندازه کافی در این خصوص صحبت کردم و دیگر در مورد مسائل مالی صحبت نمی‌کنم. اگر سؤال فنی از من دارید بپرسید.
وی در خصوص اینکه چه جایگاهی را برای ملوان در این فصل در نظر گرفته است، گفت: دوست دارم تیمم در این فصل تک رقمی باشد. نمی خواهم رتبه خاصی را اشاره کنم اما هدف مان این است که رتبه ما در جدول تک رقمی باشد.
وي در خصوص قضاوت اين بازي گفت: داور قضاوت خوبي انجام داد ولي فکر مي کنم صحنه اي که روي محسن مسلمان خطا شد، صد در صد پنالتي بود.