باشگاه خبرنگاران: حسن کامران دستجردی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تا کنون ۶۰ امضا برای استیضاح وزیر ورزش جمع آوری شده است.

این عضو کمسیون امنیت ملی مجلس افزود: عده‌ای معتقدند بدلیل نزدیکی المپیک، مقطع کنونی زمان مناسبی برای طرح این استیضاح نیست که ما به همین دلیل تصمیم گرفتیم این استیضاح را تا اتمام المپیک ۲۰۱۲ لندن و بازگشت کاروان ورزشی کشورمان به تعویق بیاندازیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در صورت موفقیت تیم ورزشی جمهوری اسلامی ایران در المپیک ورزشی لندن استیضاح عباسی منتفی نمی‌شود چرا که موفقیت تیم ایرانی حاصل تلاش‌های چند ساله مسئولان قبلی است.

کامران تصریح کرد: استیضاح کنندگان به این طرح مصرند و در صورت انصراف تعدادی از امضا کنندگان از این طرح، تعدادی از نمایندگان حاضر به پس گرفتن امضای خود نیستند.
وی افزود: این استیضاح در ۲۰ بند تهیه شده که نحوه عزل و نصب ها وچگونگی انتقال افراد از سایر دستگاه ها بویژه در مشاغل کلیدی و انگیزه دخالت در امور روز فدراسیون ها از جمله این موارد است.

کامران در ادامه تصریح کرد: نحوه اجرای احکام برنامه پنجم، نحوه تخصیص ۱درصد اعتبار دستگاهها به استانها و علت بیمهری به پیشکسوتان و قهرمانان نیز از دیگر بندهای این استیضاح است.