برنامه بازی های ورزشکاران ایرانی در روز چهارم

سرویس ورزشی افکار نیوز

- در چهارمین روز از حضور ایرانیان درمسابقات المپیک نوشاد عالمیان، احسان روزبهانی، میلاد وزیری مقابل حریفان خود قرار میگیرند.

تیر اندازی:
میلاد وزیری در مرحله حذفی با لوئیز ادواردو مکزیکی مصاف می دهد. این بازی ساعت ۱۵ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

میلاد وزیری

کماندار مرد کشورمان در پایان مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۱۲ لندن در رده سی و نهم ایستاد. میلاد وزیری در خط ۱۸B به مصاف ۶۳ کماندار دیگر رفت که در پایان ۶ مرحله و پس از زدن ۷۲ تیر با امتیاز ۶۶۲ و قرار گرفتن در رده ۳۹ به کار خود پایان داد.

بوکس:
بوکس وزن ۸۱ کیلوگرم، احسان روزبهانی، دور نخست، ورزشگاه اکسل
بوکسور وزن منهای ۸۱ کیلوگرم کشورمان برابر وارلا مونری قرار خواهد گرفت. این بازی ساعت ۲:۳۰ بامداد به وقت تهران برگزار می شود.

احسان روزبهانی
در رقابتهای مسابقات بوکس قهرمانی جهانی باکو - آذربایجان بوکسور وزن ۸۱ کیلو کشورمان با راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جهانی موفق به دریافت سهمیه المپیک شد.

تنیس روی میز:
ساعت ۱۵.۳۰: پنگ وپنگ، نوشاد عالمیان برابر تیمو بول آلمانی قرار می‌گیرد. در مرحله یک شانزدهم خواهد بود که این بازی برگزار می شود.

نوشاد عالمیان
نوشاد عالمیان نماینده پینگپنگ ایران در المپیک ۲۰۱۲ لندن که در دور نخست با قدرت و با حساب ۴ بر صفر حریف استرالیایی را شکست داده و راهی دور دوم شده بود و در مرحله بعد برابر تانگ پنگ از هنگکنگ و با رنکینگ ۳۲ جهان قرار گرفت و با حساب ۴ بر ۳ به برتری رسید.