به گزارش افکارنیوز به نقل از جهان، قاسمپور بعد از ناکامی تیمش در هفته دوم لیگ برتر و وقتی صدای اعتراض را از روی سکوهای ورزشگاه خانگی مس شنید، لب به اعتراض گشود و مظلومی را سیبل قرار داد و وی را متهم به این کرد که؛ به لیدرهای مس خط می دهد و در صدد است تا باردیگر هدایت این تیم کویری را عهده دار شود.

قاسمپور حتی پا را فراتر گذاشته و مظلومی را به استفاده از جادو و جمبل متهم کرد!

مظلومی که ابتدا قصد داشت از این مربی شکایت کند پشیمان شد و ترجیح داد تلفنی با قاسمپور گفت و گو کند.

جالب اینکه پیش از قاسمپور، عبدالصمد مرفاوی سرمربی قبلی مسی ها نیز مظلومی را به این موضوعات متهم کرده بود؛ موضوعاتی که خود مظلومی معتقد است ریشه در فعالیت های یکی دو نفر مسوول در باشگاه مس دارد.

یکی از نزدیکان این مربی در توضیح این ماجرا پرده از اتفاقی جالب برداشت.

وی که نمی خواست نامش فاش شود به خبرنگار ما گفت: «سالی که پرویز مظلومی در مس فعالیت می کرد یکی از دوستان نزدیک وی معمولا به کرمان می رفت و تقریبا با همه تیم رفیق بود. یک روز این فرد یکی از مسوولان باشگاه را سر کار گذاشت و به او گفت: «من سحر و جادو بلدم!»

فرد مذکور که ماجرا را باور کرده بود، از این رفیق مظلومی برای حل مشکل یکی از اقوامش راهکار خواست و رفیق مظلومی هم با کمک دو بازیکن مس ملی پوش مس این شوخی را دنبال کردند و مایعی سحر آمیز(!) به او توصیه کردند و او نیز آن مایع را تهیه و در چهار گوشه منزل فامیل خود ریخت و بعد هم مدعی شد که سحر و جادو اثر گذار بوده و مشکل آنها حل شده است!

این داستان به سوژه ای نزد اعضای باشگاه مس تبدیل می شود و مسوول مورد نظر که اکنون نیز در باشگاه مس فعالیت می کند متوجه می شود که به سوژه ای برای خندیدن دیگران تبدیل شده لذا برای آنکه اقدام رفیق مظلومی را تلافی کند، به مربیان مختلف و حتی مسوولان ارشد کارخانه مس گزارش می دهد و مظلومی را به جادوگری متهم می کند و همین فرد به مرفاوی و قاسمپور و خیلی های دیگر درباره این موضوع اطلاعات می دهد تا یک شوخی علت العلل جنجال های فصل قبل و فصل جاری این باشگاه شود!»

گفتنی است که این روزها از پرویز مظلومی بعنوان جدی ترین گزینه جانشینی ابراهیم قاسمپور نام برده می شود.