به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، زلاتكو كرانچار در كنفرانس خبري قبل از بازي سپاهان ـ راه آهن در رابطه با سومين پيروزي پياپي مقابل راهآهن اظهار كرد: بعد از شروع خوبي كه در ليگ داشتيم اميدوار هستيم كه اين روند را در بازيهاي بعدي ادامه دهيم. همچنين راهآهن شروع خوبي در ليگ امسال داشته است و بايد به اين نكته اشاره كنيم در بازي فصل قبل تيم راهآهن خيلي خوب بازي كرد و حتي ميتوانستند بازي را با كسب سه امتياز به سود خود به پايان ببرند. من احترام خاصي براي تيم راهآهن قائلم ولي با اين وجود اميدواريم كه در بازي فردا با حمايت هواداران سه امتياز بازي را به دست آوريم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان در رابطه با غایبان این بازی گفت: تیم ما خوشبختانه دارای مصدوم یا محروم نیست و هم‌اکنون غلامی و نوید‌کیا همراه تیم هستند و از لحاظ بدنی آماده‌اند و هر لحظه می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

کرانچار در پاسخ به این سوال که ابوالحسن جعفری در پستی که حضور دارد توجیه نیست و آیا ناپخته است؟ گفت: من شرایط را طور دیگری مشاهده می‌کنم و در بازی با فولاد این بازیکن بسیار خوب بازی کرد و انتظاراتی که ما از او داریم(ارسال پاس‌های خوب و سریع) برآورده کرد و در گلی که در آن بازی دریافت کردیم مقصر نبود.

سرمربی تیم سپاهان در رابطه با صحبت‌هایی که در فصل قبل وجود داشت و سپاهان را به عنوان یک مدعی نشان نمی‌داد، اظهار کرد: ما در فصل قبل قول قهرمانی ندادیم ولی نشان دادیم که در هر بازی می‌توان به نسبت بازی قبل بهتر کار کنیم و نتایج را به سود خود کسب کنیم. در لیگ امسال نیز قول قهرمانی نمی‌دهم، ولی می‌توانم بگویم در کنار تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم و در جهت نیل به این هدف روز به روز بهتر فکر کرده و بهتر کار می‌کنیم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: بر خلاف گفته‌های مربیان دیگر تیم‌ها که اذعان داشته‌اند از هفته چهارم و پنجم به بعد قدرت واقعی خود را نشان می‌دهیم و در نقش یک شکارچی خواهیم بود ولی سپاهان از روزهای اول به دنبال کسب امتیازهای کامل بازی‌ها بوده و امتیازهای تعیین‌کننده را به سود خود کسب کرد. تیم‌های دیگر به دنبال شکار سپاهان هستند و پرسپولیس، استقلال و تراکتور نقش شکارچی را به عهده گرفتند.

سرمربی تیم سپاهان درباره جذب یک بازیکن آسیایی و همچنین فرهاد مجیدی عنوان کرد: به دنبال جذب یک مدافع خوب آسیایی هستیم و در این رابطه تحقیق می‌کنیم. در ارتباط با فرهاد مجیدی باید بگویم که این اسم در ایران اسم بزرگی است ولی این بازیکن کیفیت بازی خود را در جایی نشان خواهد داد که قلبش در آنجا باشد و وقتی ما می‌خواستیم او را جذب کنیم او بیشتر به دنبال بازی در تیم استقلال بود و جا دارد برای این بازیکن خوب آرزوی موفقیت کنیم.

كرانچار در پايان خاطرنشان كرد: من اميدوارم كه در ادامه بازيها بتوانيم سه امتياز را كسب كنيم و در مسير قهرماني خود باقي بمانيم، همچنين بهتر بازي كردن از لحاظ كيفي مدنظر ما است و درخواست ما حضور هواداران جهت حمايت كامل از تيم در روند دستيابي به موفقيت است.