به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، جوليو سزار چندي پيش در صفحه اجتماعي خود در تويتير جدايي خود را از جمع آتزوري را تاييد كرد و گفت: هفت سال خوب را در اينتر پشت سر گذاشتم. دوران من در اينتر به پايان رسيده است و ميخواهم وارد ماجراجويي جديدي شوم، اما اين دروازهبان برزيلي در گفت و گو با شبكه اسكاي اسپورت ايتاليا سخنان قبلي خود را رد و اعلام كرد كه ميخواهد در جوزپه مه آستا باقي بماند.

سزار که خبرهایی درباره احتمال پیوستن او به آرسنال، تاتنهام و رم وجود دارد گفت: اگر چه اینتر دروازه‌بان جدیدی را جذب کرده، اما هنوز تصمیم به جدایی نگرفته‌ام. می‌‌خواهم بگویم که هیچ حرفی درباره آینده‌ام در اینتر نزده‌ام. من سخنانی را که بر روی صفحه فیس بوک منتشر شد تکذیب می‌کنم، چرا که آن صفحه فیسبوک من نبود. چنانچه بخواهم درباره چیزی صحبت کنم علنا آن را اعلام می‌کنم و نیاز به نوشتن در فیسبوک ندارم.

سزار در سال ۲۰۰۵ از كيه وو به اينتر پيوست. او در سالهاي حضور خود در جمع آبي و مشكي پوشان پنج بار قهرماني در رقابتهاي سري A ، سه بار قهرماني در جام حذفي، چهار بار قهرماني در سوپر كاپ ، يك بار قهرماني در جام جهاني باشگاهها و يك بار قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را تجربه كرد.