به گزارش افکارنیوز، فارس به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی رای خود را در خصوص اتفاقات دیدار گهر دورود لرستان و ملوان انزلی در تاریخ ۲۹ تیرماه ۹۱، صادر کرد.

کمیته انضباطی پس از بررسی پرونده و مستنداتی که در اختیارش بود باشگاه ملوان انزلی را به دلیل پرتاب نارنجک به وسیله تماشاگران این تیم به داخل زمین و اقدام به زدن سوت‌هایی شبیه به صدای سوت داور بازی و همچنین درگیری با تماشاگران منتسب به تیم گهر، اقدام به پرتاب سنگ و اشیا و شکستن صندلی‌های ورزشگاه انقلاب کرج، به پرداخت پنج میلیون تومان جریمه محکوم کرد.

کمیته انضباطی هم باشگاه گهر درود لرستان را به دلیل استفاده از الفاظ ناشایست، اقدام به درگیری با تماشاگران تیم مقابل و پرتاب سنگ و اشیا و آسیب رساندن به خودروهای تیم ملوان، توسط طرفداران تیم گهر با اعمال تخفیف به دلیل رفتار شایسته تماشاگران این تیم در دیدار مورخ ۳/۵ / ۹۱ مقابل راه آهن، به پرداخت پنج میلیون تومان جریمه محکوم کرد.

همچنین باشگاه گهر باید مبلغ چهار میلیون و سیصد هزار تومان خسارت وارد شده به اتوبوس تیم ملوان که با گزارش مراجع انتظامی تایید شده است را هم پرداخت کند.

لازم به ذکر است که هر دو تیم باید نسبت به جبران خسارت وارده به ورزشگاه انقلاب کرج، که شامل ۹۳ صندلی شکسته شده است اقدام کنند.

رای صادره قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.

دیدار دو تیم در هفته اول لیگ برتر برگزار شد که تیم ملوان به برتری یک بر صفر رسید.