به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، احسان حدادي كه موفق شد مدال نقره پرتاب ديسك المپيك را كسب كند، عنوان كرد: همين كه توانستم لحظهاي دل مردم را شاد كنم برايم ارزش بسياري دارد. در دوره گذشته المپيك وقتي كه از جايگاه انجام مصاحبه رد ميشدم چشمانم اشكبار بود اما الان كه مصاحبه ميكنم خوشحالم كه توانستم مدال نقره المپيك را كسب كنم و براي لحظهاي شادي و خنده را روي لبان مردم بياورم.

قهرمان پرتاب دیسک ایران در ادامه با بیان اینکه همیشه کسب اولین‌ها سخت است افزود: امیدوارم با مدالی که من در المپیک گرفتم این مسیر برای بقیه ماده‌های رشته‌های دوومیدانی نیز باز شود و بتوانیم به مدال‌آوری در دوره‌های بعدی المپیک ادامه دهیم.

حدادی اضافه کرد: ما مطمئنا می‌توانیم در ماده‌های دیگر مدال‌آور باشیم و این به هیچ عنوان کار سخت و دشواری نیست. به هر حال المپیک هم مثل سایر مسابقه‌ها است و می‌توان با مقداری خودباوری و کوشش به مدال دست یافت.

حدادي همچنين درباره پرتابش در مرحله نهايي المپيك بيان كرد: من تمام سعي و تلاشم را كردم و پرتاب اولم پرتاب خوبي بود. همچنين در يكي از پرتابهايم بالاي ۶۸ متر انداختم اما با توجه به اينكه خطاي كوچكي را مرتكب شدم ديگر نتوانستم به مدال طلا برسم. در پايان ميخواهم از تمام كساني كه برايم زحمت كشيدند تا بتوانم اين مدال را كسب كنم تشكر كنم.