واکنش احسان حدادی به شادی عجیب هارتینگ

به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، رابرت هارتنیگ گفت: اگر دزد لباس ها و مداركش را پیدا كند با او چه خواهد كرد،گفت: من او را به رودخانه لندن خواهم انداخت.

کسب مدال تاریخی احسان حدادی در المپیک لندن برای دو و میدانی ایران و اظهارات وی درمورد رقیب آلمانی اش امروز همچنین بازتاب بسیار گسترده ای در مطبوعات ورزشی کشور آلمان داشت. سایت ورزشی اسپورت وان در همین رابطه نوشت: احساس حدادی درسخنانی از رفتار هارتینگ بعد از کسب مدال طلای المپیک انتقاد کرده است.

به نوشته این سایت ورزشی، حدادی اقدام هارتینگ در پاره کردن لباس خود به نشانه شادی بعد از کسب مدال طلا را کاری نادرست خوانده و گفته که از این اقدام هارتینگ خوشحال نشده است. حدادی در این مصاحبه گفته است: مردم آلمان بسیار با محبت هستند و من نمی دانم که چرا این قهرمان آلمانی پیراهن خود را که نام کشورش روی آن حک شده، پاره می کند، من معنی این اقدام را متوجه نمی شوم.

به نوشته این رسانه ورزشی،حدادی كه اردوی آمادگی خود را از ماهها قبل برای حضوری موفق در المپیك لندن در جنوب آلمان و زیر نظر یك مربی روسی برپا كرده بود،ادامه داد: این مدال (نقره) هدیه ای یادآورنده برای هارتینگ بود تا به او بگویم در آلمان احساس خوبی داشتم اما در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ مسكو، مدال طلا را از وی خواهم گرفت. این سخنان حدادی درمورد رقیبب آلمانی اش، همچنین در دیگر رسانه های ورزشی آلمان از جمله نشریه فوكوس، بیلد، روزنامه اكسپرس كلن و سایت های مختلف خبری دیگر این كشور بازتاب داشت.