درخشش امیر عابدزاده در بازی دوستانه

به گزارش افکارنیوز به نقل از تماشا، پرسپولیس با تعطیلی مسابقات لیگ برتر و در غیبت ۸ بازیکن ملی پوش روز پنج شنبه در یک بازی دوستانه به مصاف نیروی زمینی رفت و در پایان به سختی توانست از پس حریف دسته اولی اش بربیاید و در نهایت با نتیجه ۳-۲ به پیروزی رسید. بازی با گل زودهنگام تیم نیروی زمینی که در دقیقه ۳ توسط جوادی پور به ثمر رسید شروع شد اما مهرزاد معدنچی موفق شد در دقیقه ۱۰ گل مساوی را بزند.

نیروی زمینی خیلی زود در دقیقه ۱۲ یک بار دیگر جلو افتاد اما ایمون زاید در دقیقه ۲۰ گل مساوی را به ثمر رساند تا دو تیم با نتیجه ۲-۲ به رختکن بروند. در نیمه دوم ترکیب پرسپولیس دستخوش تغییرات زیادی شد و در نهایت روح الله سیف اللهی مهاجم جوان پرسپولیس در دقیقه ۸۰ سومین گل تیمش را زد تا مانوئل ژوزه خیالش از برد راحت شود. تیم او البته فرصت های دیگری هم داشت که توسط هادی نوروزی و ایمون زاید تبدیل به گل نشد. این بازی نکات حاشیه ای زیادی داشت که به شدت مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار گرفت:

عملکرد ضعیف نیلسون در نیمه نخست بازی و اعتراض هواداران پرسپولیس باعثشد تا مانوئل ژوزه برای نیمه دوم امیر عابدزاده را راهی زمین کند. پسر اسطوره دروازه بانی پرسپولیسی ها در حالی وارد زمین شد که بازی ۲-۲ بود و نیلسون روی هر دو گل مقصر اصلی به نظر می رسید.

عابدزاده در بدو ورود به زمین با تشویق هواداران پرسپولیس مواجه شد. پرسپولیس در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی کرد و صاحب توپ و میدان بود. به همین دلیل خطر جدی روی دروازه پرسپولیس ایجاد نشد اما چیزی که توجه هواداران پرسپولیس را به خودش جلب کرد، اعتماد به نفس بالای امیر عابدزاده بود. او روی توپ هایی که به سمت دروازه اش می آمد خیلی خونسرد عمل می کرد اما اوج هنرنمایی امیر جایی بود که دو سه بار سانترهای ارسالی از دو جناح را با یک دست گرفت تا همه را یاد پدرش بیندازد.

این واکنش های جالب ابعثشد که هواداران حاضر در ورزشگاه به شدت او را تشویق کنند. امیر در این صحنه ها نشان داد که اعتماد به نفس و خونسردی را از پدرش به ارثبرده است. عقاب کوچک در محوطه جریمه خودی خیلی مسلط نشان می داد و با بازیکنان خوب حرف می زد.

نمایش خوب امیر باعثشد که هواداران پرسپولیس به داشتن یک دروازه بان جوان و آینده دار امیدوار شوند. این اتفاق احتمالا مدیران پرسپولیس را هم مجاب خواهد کرد که سریع تر با باشگاه لس آنجلس بلوز به توافق برسند و قرارداد عابدزاده کوچک را به ثبت برسانند.

نمایش ضعیف نیلسون

در نقطه مقابل عملکرد عابدزاده، دروازه بان برزیلی پرسپولیس یک بار دیگر عملکرد ناامیدکننده ای را این بار در یک بازی دوستانه به نمایش گذاشت. خیلی ها بعد از شکست ۲ - صفر پرسپولیس در برابر صبا معتقد بودند که نیلسون در آن مسابقه محک چندانی نخورده اما این دروازه بان مسن با دریافت دو گل عجیب از بازیکنان گمنام نیروی زمینینشان داد که به هیچ وجه دروازه بان قابل اعتمادی نیست.

او به خصوص روی گل دوم اشتباه کرد و در حالی که توپ به قصد سانتر روی دروازه اش ارسال شد با ارتکاب یک اشتباه مبتدیانه، باعث شد توپ وارد دروازه اش شود. هواداران حاضر در درفشی فر بعد از دریافت گل دوم نسبت به عملکرد ضعیف نیلسون واکنش نشان دادند.