به گزارش افکارنیوز غلامرضا بهروان در گفتوگو با ایسنا با تاكيد بر اينكه داربي هفتادوپنجم پرسپوليس و استقلال در تاريخ و ساعت مقرر برگزار ميشود و اين دو تيم خودشان مشكل گرفتن هتل را حل ميكنند، اظهار كرد: با توجه به برگزاري اجلاس سران غيرمتعهدها در تهران بسياري از هتلهاي شهر درگير اين برنامه هستند اما پرسپوليس و استقلال كه در آن مقطع بايد داربي را برگزار كنند ميتوانند حتي خارج از تهران هتل بگيرند.

وی افزود: این تیم‌ها مگر برای اردوهای آماده‌سازی بعضا به کردان کرج نمی‌روند؟ خب الان هم می‌توانند در کرج هتل بگیرند. آن موقع که احتمال به تعویق افتادن داربی وجود داشت، مسوولان این دو باشگاه تمام خواهش‌شان این بود که داربی سر موقع برگزار شود؛ حال که ما به هر شکلی می‌خواهیم داربی را در سوم شهریور برگزار کنیم، حالا مشکل دیگری را مطرح می‌کنند که دیگر نمی‌دانیم چکار باید کنیم! ما جواب روشنی را به نامه آنها در این خصوص دادیم.

بهروان خاطرنشان کرد: به نظرم می‌رسد ما نباید نگران هتل پیدا کردن این دو تیم باشیم؛ آنها خودشان می‌دانند باید چه کنند. شنیده‌ام هتل المپیک ممکن است در آن زمان میزبان تیم‌های حاضر در مسابقات سیزم(ارتش‌های جهان) باشد که البته فکر کنم برای اجاره یک روز مشکل خاصی نداشته باشند. هرچند هتل آکادمی هم هست و کرج هم که می‌توانند بروند؛ به هر حال آنها خودشان بلدند چکار کنند.

سرپرست سازمان لیگ با تایید تاخیر حضور بازرسان AFC در ایران، گفت: با تاخیری که بوجود آمده ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا باشگاه‌ها بتوانند به آمادگی لازم برسند. با بررسی‌های نزدیکی که بنده داشتم وضعیت برخی باشگاه‌هایی که با مشکلاتی مواجه بودند نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. امیدواریم باشگاه‌ها بتوانند از فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند و تمامی شرایط لازم را کسب کنند.

وي با تاكيد بر اينكه جام حذفي برگزار خواهد شد، درباره بيانيه كيروش نيز تصريح كرد: آن بيانيه را كه كيروش نداده بود و اين دوستان ما در فدراسيون بودند كه آن را نوشتند. البته اشكالي هم ندارد، ما ديگر در فوتبال به اين چيزها عادت كرديم. به هر حال جام حذفي طبق برنامهريزي كه خواهيم داشت برگزار ميشود.