به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، محمد رویانیان در حاشیه نشست و امضای تفاهم نامه با مسئولان سازمان بهزیستی استان تهران و شیرخوارگاه آمنه اظهار داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با این کار میخواهد پیامی را به هواداران بدهد که ما قصد داریم باشگاه تمام عیار فرهنگی باشیم. ورزش بهانهای است برای شکوفایی ارزشها و منشهای پهلوانی.

وی افزود: ورزش برای توسعه فرهنگ و ارزش‌ها گامی بزرگ است و با این تفکر باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس مدت‌ها پیگیر این بود تا با سازمان بازرسی قراردادی را به امضا برساند. این گونه کارها باعثرشد و شکوفایی در مسائل فرهنگی است.

رویانیان خاطرنشان کرد: من همین جا به هواداران پرشور پرسپولیس اعلام می‌کنم که قصد داریم این حرکت را در سراسر کشور گسترش دهیم. امیدوارم برنامه‌های بعدی ما تداوم داشته باشد تا پاداش این کارها را در آن دنیا بگیریم.

رویانیان در خصوص ورزش‌های مدال آور المپیکی گفت: آمادگی کامل داریم تا در وزنه برداری، کشتی و سایر رشته‌ها که در المپیک افتخار آفرینی کرده‌ایم هزینه کنیم و حمایت خود را از همینجا به همه رؤسای فدراسیون‌ها اعلام می‌کنیم. از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

وی در خصوص سایر اقدامات با سازمان بهزیستی گفت: ما از امروز حمایت‌ از کودکان زیر ۳ سال را پذیرفتیم و انشاءالله تا سن ۱۲ سال نیز چتر حمایتی خود را نگه خواهیم داشت. حمایت از سه ساله‌ها به نیت حضرت رقیه(ع) و وصیت مولی الموحدین علی(ع) است که من امیدوارم بزرگان پرسپولیس ما را حمایت کنند.

رویانیان خطاب به کاشانی مشاور خود گفت: آقای کاشانی از امروز باید به فکر تشکیل مدرسه فوتبالی برای بهزیستی که در آن بچه‌های بی سرپرست هستند، باشند تا استعدادها شکوفا شود.

مدیر عامل پرسپولیس خطاب به پروین گفت: انشاءالله مدرسه خیریه را با تلاش آقای پروین در حمایت از بی سرپرستان رونمایی خواهیم کرد. پروین بزرگ پرسپولیس است و قطعا در این زمینه به ما کمک می‌کند.

رویانیان ضمن تشکر از کلیه افرادی که در شیر خوارگاه آمنه تلاش می‌کنند گفت: جا دارد از تک تک افرادی که بدون هیچ چشمداشتی در این شیرخوارگاه تلاش می‌کنند تشکر ویژه‌ای داشته باشیم. ما به این عزیزان افتخار می‌کنیم.

مدیر عامل پرسپولیس در پایان در پاسخ به اظهارات فتحالله زاده درباره تعداد ملی پوشان باشگاه پرسپولیس و علت کنار گذاشتن پروین نیز گفت: پروین با قدرت کارش را دنبال میکند و ما ایشان را کنار نگذاشتیم، در خصوص آقای فتحالله زاده بگویم ایشان حرف بدی نزده که من جواب او را بدهم. چرا ما را دعوا میاندازید؟ اگر ۸ بازیکن از ما به تیم ملی دعوت شده است، به ضرر ماست. چون ما دچار مشکل میشویم اما هیچ وقت مشکلی نیست که آسان نشود. مطمئن باشید با همین پتانسلی که داریم اجازه نخواهیم داد اتفاقات پارسال تکرار شود و من در این باره به هواداران قول میدهم دستیار ژوزه نیز ظرف چند روز آینده به هواداران معرفی خواهد شد.