۱۰ دقیقه دربی آخر را جبران می کنیم

به گزارش افکارنیوز حنیف عمران زاده در گفت و گو با فارس، در خصوص شکست ۲ بر صفر استقلال در دیداری تدارکاتی مقابل نفت تهران، دربی هفته ششم و مسائل مختلف صحبت هایی انجام داد که در زیر می خوانید.

فارس: چطور شد به نفت تهران باختید؟

آنها خیلی خوب کار کردند و دوندگی زیادی داشتند. بدن بازیکنان ما هم سنگین بود چون یکی دو روز کار بدنسازی انجام داده بودیم اما مطمئن باشید برای بازی یکشنبه آینده با ملوان آماده خواهیم شد. ملوان این روزها در شرایط خوبی به سر می برد و انصافا نتایج خوبی گرفته است. این تیم امسال بازیکنان بزرگی در ترکیب خود دارد و با حل مشکلات مالی انگیزه مضاعفی پیدا کرده ولی ما در ورزشگاه آزادی فقط برای سه امتیاز بازی خواهیم کرد.

فارس: سوم شهریور دربی پایتخت را در پیش دارید…

با این انگیزه به میدان می رویم که شکست در بازی آخر برابر پرسپولیس را جبران کنیم. هواداران استقلال اصلا نگران دربی نباشند چون می خواهیم کاری کنیم تا پرسپولیسی ها ۱۰ دقیقه پایانی دربی آخر را از یاد ببرند.

فارس: در این هفته اتفاق تلخی در آذربایجان شرقی رخ داد و خانواده های زیادی داغدار شدند. چه صحبتی با مردم آذربایجان داری؟

آنها، ما را در کنار خود ببینند و مطمئن باشند از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد. از طریق باشگاه در خصوص کمک به این عزیزان اقدامات لازم را انجام می دهیم. امیدوارم مسولان هر چه سریعتر سر پناهی برای این عزیزان در نظر بگیرند. باید قبول کنیم این مردم در آستانه روزهای سرد دچار این حادثه شده اند و حمایت از آنها باید ادامه دار باشد.