به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، مهاجم هلندي آرسنال پس از كشمكشهاي فراوان از اين تيم لندني جدا شد و به منچستر يونايتد پيوست.

بامداد پنجشنبه پایگاه اینترنتی باشگاه آرسنال اعلام کرد با منچستر یونایتد بر سر جابه‌جایی این بازیکن ۲۹ ساله به توافق دست یافته است. به این ترتیب فان‌پرسی روز پنجشنبه(امروز) به منچستر سفر خواهد کرد تا در آزمایش‌های پزشکی باشگاه آتی خود شرکت کند. آرسنال تاکنون از اعلام رقم دریافتی خود برای فروش این بازیکن خودداری کرده است، اما گفته می‌شود این خرید برای سر آلکس فرگوسن ۲۹.۲ میلیون یورو خرج تراشیده باشد. در کنار منچستریونایتد تیم همشهری، منچسترسیتی، و یوونتوس تورین هم خواهان این بازیکن بودند، اما در نهایت وی به عضویت یونایتدها درآمد.

به اين ترتيب آرسنال و آرسن ونگر همانند چند تابستان اخير يكي ديگر از بازيكنان ارزشمند خود را از دست ميدهد. فانپرسي فصل گذشته ليگ برتر را با زدن ۳۰ گل و به دست آوردن عنوان آقاي گلي پشت سر گذاشت. او در آغاز ماه ژوئيه گفته بود كه قصد ندارد قراردادش با توپچيها را كه در ژوئن ۲۰۱۳ به پايان ميرسيد، تمديد كند و از همان زمان ساز جدايي كوك كرده بود.