به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، محمدرضا خلعتبری که در دیدار چهارشنبه شب مقابل تونس یک گل زد، یک پاس گل داد و یکی از موثرترین بازیکنان ایران بود، در گفتوگو با سایت فدراسیون فوتبال گفت: بازی خوبی بود و ما یک بازی منطقی انجام دادیم. موقعیتهای زیادی داشتیم و به جز دو گلی که زدیم میتوانستیم با گلهای بیشتر، برنده از زمین خارج شویم اما متاسفانه توپهایمان وارد دروازه نشد و در روزی که تیم ایران شایسته پیروزی بود، نتوانست به آن دست یابد و در مقابل، تونسیها تنها دو موقعیت داشتند که از آنها نهایت استفاده را کردند اما امیدوارم مقابل لبنان با بازی خوب و یک نتیجه قابل قبول، سه امتیاز حساس آن دیدار را بدست آوریم.

وی درباره شرایط اردوی مجارستان و تمرینات گفت: در سه روز اول که در کمپ تیم ملی مجارستان بودیم، شرایط واقعا استثنایی بود و پس از آنکه به بوداپست هم آمدیم همه چیز خوب بود. در مجموع با اینکه زمان اردو یک هفته بود اما همه راضی بودند و تمرینات مفیدی را پشت سر گذاشتیم و در پایان هم یک دیدار تدارکاتی مناسب داشتیم زیرا تونس هم تیم قدرتمندی بود.

خلعتبری درباره دیدار با لبنان گفت: به نظر من شرایط تیم ملی بد نیست ضمن اینکه این اردوها برای آن است که ما در مسابقات اصلی و رسمی بتوانیم نتیجه بگیریم و اگر هم اشتباهاتی داریم که حتما داریم در مسابقات مهم آینده آنها را برطرف کنیم. ما در بازی با لبنان به سه امتیاز نیاز مبرم داریم و انشاالله با تمام وجود بازی خواهیم کرد تا با برد بیروت را ترک کنیم.

وی در پایان گفت: ما حتی در بازی با کره جنوبی هم که در مهرماه خواهد بود میتوانیم پیروز شویم. تیم ما برابر این تیم چه در زمان دایی و چه زمان قطبی بازیهای خوبی انجام داد اما نتوانست پیروز شود اما اکنون تیم ما هدف دارد و آن هم صعود به جام جهانی است و یک مربی داریم که با تمام وجود کار میکند و زحمت میکشد تا تیم نتیجه بگیرد. ما هم باید به این زحمات پاسخ بدهیم و به همین دلیل در هر مسابقه برای برد به میدان میرویم زیرا لیاقت مردم ایران و هواداران تیم ملی خیلی بیشتر از اینهاست و انشاالله با صعود به جام جهانی بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.