به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، پرویز مظلومی که در حاشیه دوازدهمین همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد و حامیان ملت مظلوم فلسطین با خبرنگاران گفتگو میکرد، در مورد این مراسم گفت: اینکه ورزشکاران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس مسابقه نمیدهند کار بسیار بزرگی است که باید از آنها تقدیر شود.

وی در ادامه درخصوص دلایل ناراحتی‌اش از رسولی‌نژاد به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش از سوی باشگاه استقلال تاکید کرد: من را به حاشیه نبرید، زیرا همیشه از حاشیه دوری می‌کنم. من از باشگاه استقلال طلب دارم انشاءالله یادشان نمی‌رود و آن را می‌پردازند!

خبرنگاری در مورد مشکلات مالی باشگاه استقلال پرسید که تاثیری در پرداخت نشدن بدهی‌های گذشته دارد که سرمربی پیشین استقلال تصریح کرد: ما هم این مشکلات را می‌دانیم که انشاءالله بزودی حل می‌شود و پول به باشگاه می‌آید اما امیدوارم در این شرایط قدیمی‌ها را فراموش نکنند و فقط به جدیدی‌ها پول ندهند! قدیمی‌ها هم برای تیم زحمت کشیده‌اند و اگر قصد پرداخت پولی هست ابتدا باید به قدیمی‌ها داده شود و بعد از آن به جدیدی‌ها پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: ما از نیم فصل دوم گذشته با مشکل مالی مواجه شدیم به همین خاطر صددرصد قرارداد سال دومم را نگرفتم. مسئولان باشگاه استقلال این موضوع را می‌دانند اما توجهی ندارند. چک باشگاه در دست من است و وکیلم می‌گوید برای برگشت زدن آن اقدام کنم ولی بنده اعتقاد دارم این کار درست نیست، زیرا من به عنوان یک استقلالی باید شرایط تیم و باشگاه را درک کنم.

مظلومی با اشاره به صحبت‌های فتح الله زاده و رسولی‌نژاد که " اگر پول به باشگاه استقلال بیاید حتما بدهی‌ها پرداخت می‌شود "، در خصوص مبالغ میلیاردی که امسال به برخی از بازیکنان استقلال داده شد، اظهار داشت: این مبالغ باید داده شود تا تیم خوبی بسته شود اما دوستان بدانند ما از سال گذشته خیلی طلب داریم. آنها امروز نگویند ما یک ریال نگرفته‌ایم و داریم کار می‌کنیم، منت هم نگذارند، زیرا ما پول یک فصل کامل فعالیت‌مان را نگرفتیم.

سرمربی پیشین استقلال در مورد عملکرد این تیم در فصل جاری با بیان این جمله " استقلال سال گذشته از هفته دوم تا بیست و سوم صدر جدول بود "، اظهار داشت: همیشه تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ابتدای فصل مشکلاتی دارند اما با گذشت زمان این مشکلات برطرف می‌شود. امروز شاهد هستیم سرمربی تیم پرسپولیس دیر آمده، هنوز این تیم هماهنگ نیست و مشکلات بسیار تاکتیکی و بدنی در این تیم مشاهده می‌شود اما استقلال از نیمه دوم بازی با ذوب آهن بهتر شد در بازی با مس هم عملکرد خوبی داشت و قطعا در آینده روند روبه رشدی خواهد داشت.

وی با ابراز اطمینان از اینکه در هفته‌های آینده تغییرات زیادی در جدول رده بندی لیگ برتر به وجود خواهد آمد، در مورد اینکه آیا تشویق‌های اعتراض آمیز فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی به تشویق پرویز مظلومی هم خواهد رسید، تاکید کرد: انشاءالله مردم استقلال را تشویق کنند و به سود من شعار ندهند، زیرا " خیلی‌ها " ناراحت می‌شوند و عکس العمل نشان می‌دهند اگر مظلومی دنبال این کارها بود پنج سال دیگر هم روی نیمکت استقلال می‌نشست و در دربی‌ها هدایت این تیم را برعهده داشت.

مظلومی با اشاره به اینکه اهل این حرف‌ها نیست، ادامه داد: اگر مردم مظلومی را تشویق می‌کنند، به خاطر علاقه‌شان به اوست من هم به آنها ارادت دارم وگرنه در این سال‌ها نه دنبال حاشیه، نه خط دادن و نه لیدر پرورش دادن بودم، زیرا هر چه خدا بخواهد همان می‌شود.

خبرنگاری در مورد تشویق‌های مظلومی در کرمان طی هفته‌های اخیر سوال پرسید که وی در این خصوص گفت: صددرصد این تشویق‌ها خودجوش است. همه یادتان هست بازی آخری که در کرمان بودم و مس شش گل از استیل آذین دریافت کرد. مردم می‌دانستند چه اتفاقاتی افتاد تا مظلومی نتیجه نگیرد و در نهایت هم ۱۵ هزار نفر به صورت خودجوش من را تشویق کردند.

خبرنگار دیگری با طرح این سوال که " اگر قاسمپور برود، حاضرید سرمربی مس کرمان شوید "، نظر مظلومی را در این رابطه جویا شد که وی در پاسخ گفت: برای انتخاب تیم آینده‌ام وسواس دارم. تنها کرمان نیست و از تیم‌های دیگر هم پیشنهاداتی داشته‌ام. اگر می‌خواستم تا به امروز روی نیمکت تیمی نشسته بودم اما در خصوص انتخاب تیم آینده حساسیت دارم.

وی در خصوص این حساسیت‌ها اظهار داشت: ابتدا دوست دارم تیم را خودم ببندم نه اینکه تیم بسته شده توسط دیگران را تحویل بگیرم. اگر هم تیم‌ها شرایط مدنظرم را نداشتند تا آخر امسال صبر می‌کنم و سال آینده از ابتدای فصل سرمربی یک تیم می‌شوم. امروز به استراحت خیلی نیاز دارم البته نه استراحت بدنی بلکه روحی - روانی، زیرا در این مدت بسیار خسته شده‌ام.

مظلومی با اشاره به اینکه دلش برای دربی تنگ شده است، گفت: اجازه ندادند پس از پرویز سوبله، چوبله، پوبله هم بشوم! در آن ۱۰ دقیقه پایانی دربی گذشته اتفاقاتی افتاد که دیگر تکرار نمی‌شود. معلوم نشد که چرا آن اتفاق افتاد اما هرچه بود فقط یک اتفاق فوتبالی بود.

خبرنگاری شادی مظلومی را دلیل ناکامی استقلال در آن بازی دانست که وی اینگونه پاسخ داد: من همیشه پس از گل زدن به پرسپولیس اینگونه خوشحالی می‌کردم، زیرا پیروزی در دربی واقعا خوشحال کننده است اما به دلیل اینکه همیشه می‌بردم این حرکات به چشم آقایان نمی‌آمد ولی آن بار که باختیم کار من را پیراهن عثمان کردند.

وی در مورد عملکرد استقلال در این دربی اظهار داشت: انشاءالله امیر قلعه نویی و تیمش بتوانند با نتیجه خوب مردم را خوشحال کنند.

سرمربی پیشین استقلال در این خصوص به موضوع جالبی هم اشاره کرد: دربی همیشه سخت بوده و قابل پیش‌بینی نیست. گاهی وقت‌ها به من الهام می‌شد که می‌بریم و این اتفاق هم می‌افتاد اما برای بازی آخر دیدید هیچ کجا کری نخواندم زیرا خیلی نگران بودم. حتی زمانی که ۲ بر صفر جلو افتادیم بازهم این نگرانیم برطرف نشد. آن بازی تمام شد و من بار دیگر می‌گویم دلم برای دربی تنگ شده است. مظلومی بازهم دربی‌ها را می‌برد نه تنها دربی پایتخت بلکه در همه دربی‌ها پیروز می‌شود.

خبرنگاری به این مسئله اشاره کرد که " مانوئل ژوزه "، سرمربی پرسپولیس هم مرد دربی است که وی در این خصوص خاطر نشان کرد: ما که چیزی ندیدیم! ژوزه مربی بزرگی است اما هنوز نتوانسته ایده‌هایش را در تیم پرسپولیس پیاده کند زمان هم برای این کار ندارد زیرا هفت، هشت روز به دربی باقی مانده است

وی همچنین تاکید کرد: دربی ایران با همه جای دنیا فرق می‌کند و مانوئل ژوزه باید این را بداند. بهتر است به این مربی اطلاعات کاملی در خصوص دربی تهران بدهند.

مظلومی در پایان در مورد صحبتهای اخیر حاج اکبری که علیه او مطرح شده است، گفت: در اندازهای نیست که راجع به وی صحبت کنم. من خودم دهاتی و بچه شهرستانم. آنهایی که چنین حرفهایی را در دهن وی گذاشتند بهتر است خودشان حرف زده و نگذارند این بچه صحبت کند. بگذارید دهانم بسته بماند، زیرا نمیخواهم بگویم به چه دلیلی پس از دو هفته همکاری او را کنار گذاشتند.