به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، تیمهای فوتبال آلومینیوم هرمزگان و راه آهن تهران از ساعت ۲۲ جمعه در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور به مصاف یکدیگر می روند.

آلومینیومی ها که از چهار مسابقه قبلی خود با یک شکست و سه تساوی، با سه امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفته اند، در این دیدار می کوشند تا نخستین پیروزی خود در رقابتهای امسال را در ورزشگاه خلیج فارس و در حضور هواداران خود به دست بیاورند.

زدن تنها یک گل در چهار مسابقه ابتدایی لیگ برتر نشان از عملکرد نه چندان مناسب خط حمله آلومینیوم دارد که به گفته میثاقیان سرمربی آلومینیوم با به ثمر رسیدن اولین گل این تیم در دیدار مقابل فولاد، طلسم گلزنی آلومینیوم شکسته شده و مهاجمان آنها در آینده بیشتر گلزنی می کنند.

آلومینیوم از دو بازی خانگی خود تنها دو امتیاز را کسب کرده و بنابراین بازیکنان این تیم می کوشند تا بیشتر از این امتیازات بازی های خانگی را از دست ندهند.

از آن طرف تیم راه آهن که تمرینات آماده سازی خود را بسیار دیر شروع کرده در چهار بازی نخست لیگ عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته و با پنج امتیاز هم اکنون در جایگاه نهم جدول قرار دارد.

علی دایی در دیدار فردا می کوشد تا روند رو به رشد تیم خود را پس از برگزاری اردوهای آماده سازی در تعطیلی چند روزه لیگ ادامه دهد اما میثاقیان نیز نمی خواهد در مقابل تیم سابق خود امتیاز از دست بدهد و به دنبال کسب نخستین سه امتیاز خانگی است.

همچنین نشست خبری سرمربیان دو تیم که باید پیش از مسابقه برگزار می شد، صبح روز بازی برگزار خواهد شد. این در حالی است که این نشست باید یک روز قبل از مسابقه برگزار شود.