متن پاسخ روابط عمومی ابن باشگاه به شرح زیر است:

رئیس محترم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اخیراً در مصاحبه با ایسنا اظهاراتی کاملاً غیرمسئولانه و غیر کارشناسی را بیان نموده‌اند و روابط عمومی این باشگاه را ناگزیر از پاسخ و تنویر افکار عمومی مخاطبین فهیم جامعه فوتبال نموده است.

۱ - اظهارات آقای شریفی مبنی بر اینکه صدمات وارده به شخصیت برجسته فوتبال کشورمان آقای علی دایی در ازاء دریافت پول قرارداد ایشان بوده حاکی از آن است که ایشان از این موضوع مطلع نیستند که این صدمات نوعاً در بازی‌های ملی صورت گرفته و حضور تاریخی آقای دایی در کسوت بازیکن تیم ملی ایران اسلامی نه تنها ما بازای مالی نداشته بلکه صرفاً بر خاسته از غیرت و تعصب ملی بوده است.

۲ - تلاش برای تخریب وجهه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های ورزشی اسلامی از سوی متولی جایگاه شبه قضائی کمیته انضباطی جای تأسف فراوان دارد.

۳ - این باشگاه برای هواداران غیور و فهیم تیم تراکتور سازی به عنوان یکی از ذخایر ارزشمند فوتبال کشور، جایگاه و احترام خاصی قائل است و همیشه از اینکه بازی‌های دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی با حضور پر حرارت هواداران دو تیم، کانون توجه میلیون‌ها علاقمند به فوتبال است بسیار خرسند است. بدیهی است اظهارات مغرضانه و غیر مسئولانه آقای شریفی در تحریک هواداران تیم تراکتورسازی از نگاه ریز بین و دقیق اهالی فهیم فوتبال دور نخواهد ماند. انتظار به حق جامعه فوتبال و حتی هواداران با درایت تبریزی، قابلیت درک لزوم تفکیک تعداد معدود تماشگر نمایان از خیل عظیم هواداران با اخلاق و با فرهنگ حوزه فوتبال است. قطعاً چنین مواضع سخیفی حافظه تاریخی کمیته انضباطی را شرمسار یادآوری آن در آینده خواهد نمود.

۴ - اظهارات تکراری آقای شریفی در خصوص دفاع ار رأی صادره مبنی بر ممنوعیت مصاحبه آقای علی دایی طبعاً با توجه به دو واقعیت " عدم اشراف ایشان بر مبانی حقوقی " و " تلاش ایشان در استفاده از ابزار کلامی " کماکان این رأی را در شمار آرایی قرار داده است که همچون مهری بر پیشانی صادرکننده این رأی پاک ناشدنی است.

بازخوانی مجدد این رأی توسط جناب آقای شریفی این واقعیت را برای ایشان یادآوری می‌کند که در رأی صراحتاً آقای دا‌یی از انجام هرگونه مصاحبه با موضوع فوتبال منع شده بودند و اظهارات متعاقب و متناقض آقای شریفی مصداق بارز " الغریق یتشبثبکل حشیش " است. این پرونده صرفاً از این منظر که یک حکم، در تناقض آشکار با حقوق مسلم فردی و قوانین و مقررات داخلی و خارجی است به مراتب خجالت آور تر از واقعه ای است که در بازی تیمهای ذوب آهن و مس کرمان شاهد بودیم. اما ای کاش شجاعت تیم شریف داوری در پذیرش مسئولیت خطا، در جایگاه های بایسته تری را شاهد بودیم.

۵- باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی از اینکه رئیس کمیته انضباطی فوتبال در تقابل آشکار و کاملاً شخصی با این باشگاه قرار داشته و حقوق مسلم باشگاه را در مواضع مختلف ذبح مینماید به مراجع ذیصلاح شکایت دارد و به آقای دکتر شریفی که علاقمند به حضور فعال در عرصه رسانههای ورزشی هستند توصیه می نماید برای دیده شدن راه دیگری غیر از بالا رفتن از شاخه های درخت تنومند پرسپولیس را بیابند.