به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، ایمون زاید پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی را در چارچوب هفته پنجم برابر تیم خوب استقلال داریم اما خوشبختانه شرایط ما نسبت به هفتههای گذشته بهتر شده است.

وی افزود: ما در پنج هفته گذشته متاسفانه نتیجه خوبی نگرفته‌ایم و به نظرم بیشتر به دلیل عدم شناخت ژوزه از پرسپولیس است. او هنوز ترکیب تیم را پیدا نکرده اما هنوز با یک ترکیب متفاوت به میدان می‌رویم، بنابراین باید به او فرصت داد.

وی در ادامه برای آبی ها کری خوانی کرد و گفت: بنویسید من به استقلال گل می‌زنم. من هیچ وقت دربی فصل گذشته را که با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع‌مان تمام شد و ۱۰ دقیقه خاطره انگیز را فراموش نمی‌کنم.

وی افزود: ‌ اکنون می‌دانم استقلال در جدول بالاتر از ما است، اما این باعثنمی‌شود که ما از قبل بازنده باشیم. در ۹۰ دقیقه نتیجه‌ دربی مشخص خواهد شد و امیدوارم این اعتماد به من انجام شود که در دربی ۷۵ نیز به میدان بروم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ۵ هفته گذشته با توجه به شرایط مصاحبه کردن سخت بود، اما شکست استقلال میتواند برای ما سکوی پرتاب به بالای جدول باشد که امیدوارم به هدفمان در این بازی که میلیونها بیننده دارد و شاید حتی برای خانواده من هم مهم باشد برنده باشیم.