به گزارش افکارنیوز به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، غلامرضا بهروان اظهار داشت: ما برنامههاي ويژهاي براي برگزاري دربي در داخل و خارج زمين داريم. در خارج از زمين و از فردا بعدازظهر با همکاري شهرداري منطقه ۲۲ تهران، چادرهايي همراه با سيستمهاي خنک کننده در اطراف ورزشگاه آزادي برپا شده است که به عزيزان شهرستاني که براي ديدن بازي به ورزشگاه ميآيند شام پنج شنبه شب و صبحانه صبح جمعه و ناهار ظهر جمعه داده خواهد شد.

بهروان در ادامه گفت: ما همه چیز را زیر نظر می‌گیریم و ناظرانی در خارج از ورزشگاه تعیین کرده‌ایم که حواس‌شان به کسانی که می‌خواهند بازار سیاه راه بیندازند و بلیت فروشی غیرمجاز کنند هست. امسال طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که می‌توانیم بلیت‌های بازارسیاه را ردگیری کنیم و با بازار سیاه برخورد می‌کنیم.

وی در پایان گفت: هماهنگ شده درب ورزشگاه با نظر نیروی انتظامی باز شود. اما بلیت فروشی ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود. سازمان لیگ سعی می‌کند به خاطر رفاه حال همه طرفداران استقلال و پرسپولیس، تمهیداتی در نظر گرفته شود که هیچ مشکلی برای کسی پیش نیاید. همه نهادها و ارگان‌های دخیل در برگزاری بازی سعی دارند که دربی ۷۵ به بهترین شکل برگزار شود و همه از دیدن یک دربی زیبا لذت ببرند.