رویانیان: هواداران۹۰دقیقه یاور پرسپولیس باشند

به گزارش افکارنیوز، محمد رویانیان در گفتوگو با فارس در خصوص چهارمین داوری ترکی در دربی هفتاد و پنجم اظهار داشت: من برای محسن ترکی از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شاهد بهترین، عادلانهترین و منصفانهترین قضاوت ایشان در دربی هفتاد و پنجم باشیم. دوست دارم قضاوت بدون حرف و حدیثی داشته باشم.

وی ادامه داد: ترکی یکی از بهترین داوران بین‌المللی ما در عرصه فوتبال است و امیدوارم تمام تلاش خود را برای برگزاری یک بازی عادلانه مثل همیشه به کار بگیرد.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که چرا اعتراضی به داوری ترکی ندارید و اگر مظفری‌ زاده داور بود قطعا استقلال‌ها اعتراض‌های زیادی را با توجه به ۴ دربی گذشته داشتند، گفت: الان یک روز قبل از دربی است، حتی روز گذشته خبرنگاران زیادی با من تماس گرفتند و درباره این موضوع صحبت کردند، اما من نه تنها خودم بلکه به تمام مسئولان باشگاه اعلام کردم حرفی نزنند.

وی افزود: ما باید شرایطی فراهم کنیم تا ترکی آرامش لازم را داشته باشد. از هواداران هم می‌خواهم در این بازی ۹۰ دقیقه فقط تیم محبوب خود یعنی پرسپولیس را حمایت کنند و کاری به داوری و کمک‌هایش نداشته باشند، پرسپولیس الان نیاز به حمایت دارد.

رویانیان ادامه داد: اکنون یک روز قبل از دربی است و نمی‌خواهم زیاد در این باره حرفی بزنم. من کاری به اظهار‌ نظرهای دیگران ندارم که اگر مظفری‌زاده داور بود استقلالی‌ها اعتراض می‌کردند یا خیر؛ من به عنوان مدیرعامل پرطرفداراترین مدیرعامل تیم آسیا برای کادر داوری آرزوی موفقیت دارم و برخی حرف و حدیث‌ها درباره داوری را درباره‌اش اظهارنظری نمی‌کنم.

رویانیان در پایان خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: همه حرف من با هواداران پرسپولیس این است؛ من دوست دارم این هواداران یار و یاور مردان قرمز پوش تا لحظه آخر و حتی وقت اضافه باشند. قطعا بازیکنان ما هم سعی خواهند کرد با یک روحیه جدید و جنگندگی پاسخ محبتهای هواداران را بدهند.