به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته ششم دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران و به قضاوت محسن ترکی برگزار خواهد شد که حاشیه های قبل از این دیدار را می خوانید:

* خیابان های منتهی به مجموعه ورزشی آزادی از ترافیک روان و بدون مشکلی برخوردار است و هواداران دو تیم در آرامش راهی ورزشگاه یکصد هزار نفری می شوند.

* اجرای برنامه های نمایشی با توپ و برخی برنامه های فرهنگی از ساعتی قبل در ورزشگاه آغاز شده است.

* یک عروس و داماد که همزمان با دیدار استقلال و پرسپولیس مراسم ازدواج خود را برگزار خواهند کرد، در یکی از اتوبون های منتهی به مجموعه ورزشی آزادی اقدام به حرکت جالبی کردند و با در دست گرفتن پرچم قرمز توسط عروس و پرچم آبی توسط داماد در خیابان به تشویق این تیم ها پرداختند که اقدام آنها مورد توجه سایرین قرار گرفته بود.

* برخی هوادارانی که از صبح امروز وارد ورزشگاه آزادی شده بودند، ناهار را روی سکوها خوردند. برخی تماشاگران شهرستانی نیز از چمن های اطراف ورزشگاه به عنوان محلی برای خواب و استراحت استفاده کردند.

* مسئولان ورزشگاه آزادی شرایط مناسبی را برای جایگاه خبرنگاران فراهم کرده اند و اینترنت و تلفن را در اختیار آنها قرار داده اند تا با آرامش بیشتری کارشان را انجام دهند.

* در حالی که کمتر از چهار ساعت به زمان آغاز دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس باقی مانده است حدود ۵۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی رفته اند.